محمدرضا زنوزی گفت: در آپارتاید رسانه ای دو تیم دردانه پایتخت قرار گرفته ایم. آنها هیچ چیز را قبول نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زنوزی پس از باخت چهار بر دو تراکتور مقابل استقلال تهران گفت: من قبل از هر چیز به هواداران تراکتور باید پنجم شدن در دنیا به عنوان پر هوادارترین تیم دنیا را تبریک بگویم. دومین تبریکم را هم باید بابت شخصیت بالایی که نشان دادند بگویم. آنها با تشویق های پس از باخت تیم فرهنگ و شخصیت والای خود را به نمایش گذاشتند.

مالک باشگاه تراکتور در گفتگو با رادیو جوان درباره بیانیه ای که شب گذشته خطاب به هواداران تراکتور اعلام کرده بود اظهار داشت: کوچکترین کار را در قبال آنها انجام دادم. من به عنوان یک هوادار به آنها پیام دادم تا به نوعی از آنها تقدیر و تشکر کنم.

وی درباره تعصب هواداران تراکتور به این تیم تاکید کرد: هواداران تراکتور واقعا مظلوم هستند. با اینکه پر هوادارترین تیم آسیا و ایران هستیم ولی واقعا به سادگی حق انها خورده می شود. آنها مظلومانه تیمشان را تشویق می کنند. باید قبول کنیم تمام مشکلات از ورزشگاه آزادی شروع می شود. آنجا مشکلاتی ایجاد می کنند که تیم ها شهرستانی و هوادارانشان مجبور می شوند جواب بدهند.

زنوزی به اتفاقات بازی پرسپولیس و ماشین سازی تبریز نیز اشاره کرد و گفت: مادر دو شهید و دو جانباز چه گناهی دارد که توهین بشنود. مسئولان فدراسیون هم سکوت می کند. ما از برخوردهای اینچنینی کمیته انضباطی هم که اکنون صحبت می کنند زیاد شنیده ایم. چرا در بازی پرسپولیس و سپاهان سر سپاهان را بریده اند. ما یاد گرفته ایم به خاطر دردانه هایمان سر تیم های شهرستانی را ببُریم.

مالک تراکتور در پاسخ به این سوال که چگونه خودتان را پنجمین تیم پر طرفدار دنیا می دانید افزود: سایت «ترانسفرمارکت» اعلام کرده است.

زنوزی درباره شایعه مشکلات مالی تراکتور تصریح کرد: در برنامه دیگری عنوان کردم ما در آپارتاید رسانه ای دو تیم دردانه قرار گرفته ایم. آنها هیچ چیز را قبول نمی کنند. مسئولان باید بپذیرند که دو سه قطب دیگر فوتبالی نیز ایجاد شده است. هر تهمتی را حاضرند تیم های رسانه ای آنها بزنند. تا کنون ۳۰ الی ۳۵ درصد از قراردادهای فصل جاری را گرداخت کردیم. به صراحت می گویم آنها نمی توانند قبول کنند که قطب دیگری وجود دارد که از تیم هایشان پرطرفدارتر است.

وی در ادامه افزود: یکی از روزنامه ها می گوید من در تاتارستان هستم . بله! من اینجا هستم اما اگر آن روزنامه در جریان باشد به خاطر انها رفته ام که ترمینال تجاری در آنجا ایجاد کنم و برای جمهوری اسلامی است. من صعنتگر بین المللی هستم. خودم را تعریف نمی کنم اما متاسفانه با اپارتاید رسانه ای روبرو هستیم که مربوط به تمام شهرستان هاست.

زنوزی بار دیگر درباره مالکیت مشترک ماشین سازی و تراکتور اظهار داشت: بارها گفته ام و چندین با اعلام کردم هرکس ماشین سازی را می خواهد بسم الله! من تیم را همین طوری می دهم. فقط بیاید و در شان تیم حفظ کند. نمی خواهیم ماشین سازی را مثل پاس کنیم.

وی ادامه داد: خیلی مسائل در لیگ برتر تاثیرگذار است. این درست نیست داوران وقتی مورد غضب هواداران دو تیم پایتخت قرار می گیرند بیایند جهت دار قضاوت کنند. باید جرات به داوران برگردد. تیم های شهرستانی از این موضوع ضربه می خورند. دردانه ها را خصوصی کنند خیال همه راحت می شود.

زنوزی اذعان داشت: من به نفع هواداران آنها می گویم که باید خصوصی شوند. این دو تیم در رقابت با بخش خصوصی جا خواهند ماند.

مالک باشگاه تراکتور به عملکرد بیژن حیدری داور بازی استقلال و تراکتور نیز اشاره کرد و گفت: بازیکن استقلال در دقیقه ۴ به عقیده اکثر کارشناسان داوری باید اخراج می شد. اگر می گویم جرات از داوران گرفته شده است به همین خاطر است. داوران پشت دروازه و کمک ها هیچ کمکی به داور وسط نمی کنند.

وی در پایان به حمایت از مصطفی دنیزلی پرداخت و تاکید کرد: از آقای دنیزلی حمایت می کنم. تیم خیلی خوبی ساخته و دستش درد نکند. بهترین تیم دنیا هم که باشید دو سه باخت می آورد. گاهی اوقات بارسلونا هم از تیم های قعر جدولی شکست می خورد؛ ما که از استقلال شکست خوردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )