امام‌جمعه قم در نامه‌ای با تقدیر از اقدام مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدام ارزشمند و به‌موقع جنابعالی مانند پیامی صریح و روشن به مسئولان و آحاد جامعه در راستای حمایت از ولی‌فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم و نماینده ولی‌فقیه در استان در نامه‌ای خطاب به مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از وی تقدیر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسیار خرسندیم که جنابعالی به پیروی از خیل شهدا، به خون تپیده چهل سال گذشته در عرصه دفاع مقدس و به‌مانند مدافعین شجاع حرم اهل‌بیت(ع) و جوانان ارزشی و انقلابی پرشمار این مرزوبوم یک‌بار دیگر ثابت کردید که پای‌کار انقلاب و نظام ایستاده‌اید و لبیکی جانانه به بیانیه گام دوم انقلاب گفتید.

اقدام ارزشمند و به‌موقع جنابعالی مانند پیامی صریح و روشن به مسئولان و آحاد جامعه در راستای حمایت از ولی‌فقیه بود و این‌جانب به نمایندگی از ائمه محترم جمعه قم مراتب تقدیر و تشکر از این عمل انقلابی و بزرگ شمارا اعلام داشته و امیدوارم آحاد جامعه و جوانان این مرزوبوم بدانند که رمز موفقیت و عبور از تمامی بحران‌ها تبعیت و پیروزی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )