سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس محبوبیت خود در بین هواداران کروات را تا حدود زیادی از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «Index.hr» کرواسی با راه‌اندازی یک نظرسنجی از کاربرانش خواست تا بهترین سرمربی حال حاضر فوتبال در کشور کرواسی را انتخاب کنند. در این نظرسنجی نام ۱۱ سرمربی گنجانده شد که معیارهایی همچون نتاج کسب شده و محبوبیت در کشورهایی که در آنجا کار کرده‌اند، دلیل انتخاب آنها برای این نظرسنجی بوده است.

در این نظرسنجی نناد بیلیسا، سرمربی تیم فوتبال دیناموزاگرب با کسب ۵ هزار و پانصد رأی (۳۷.۶۷ درصد آرا) عنوان بهترین سرمربی حال حاضر کرواسی را از آن خود کرد و بالاتر از اسلاون بیلیچ با ۲۳.۲۹ درصد آرا و زلاتکو دالیچ با ۱۹.۸۶ درصد آرا ایستاد. دالیچ در حالی در رده سوم ایستاد که تابستان گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم ملی کرواسی را به عنوان نایب‌قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رساند.

در گزارش این سایت از برانکو ایووانکوویچ و ایگور استیماچ به عنوان بازندهای بزرگ این نظرسنجی یاد شده که به ترتیب در رده‌های دهم و یازدهم نظرسنجی برترین مربیان فوتبال کرواسی قرار گرفتند. برانکو، سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران تنها ۳.۴۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد، این در حالی است استیماچ، سرمربی پیشین سپاهان با کسب تنها ۳.۱۴ درصد آرا در رده آخر ایستاد.

در این نظرسنجی که ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر شرکت کردند، همچنین نیکو کواچ، سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ با کسب ۱۹.۱۸ درصد آرا در رده چهارم قرار گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )