حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این تیم با بازی حساب‌شده و فیزیکی مقابل ذوب‌آهن پیروز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، ما به دنبال بازی خوب و تاکتیکی بودیم. با توجه به شناختی که از تیم ذوب‌آهن داشتیم، راهی نداشتیم که بازی فیزیکی مقابل این تیم ارائه کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه می‌دانست تیمش بازی بسیار دشواری دارد، تصریح کرد: بازیکنان ما باید بسیار می‌دویدند که دوندگی زیادی هم داشتند. مقابل تیمی که پیکان در ۱۰، ۱۱ سال اخیر نتوانسته بود آن را شکست دهد، با بازی حساب‌شده به پیروزی رسیدیم. ذوب‌آهن بازیکنانی دارد که سه چهار سال کنار هم بازی می‌کنند. برخی از آنها کنار هم بودند که پس از جدایی مقطعی، به ذوب‌آهن بازگشتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه بازی کردن مقابل ذوب‌آهن کار ساده‌ای نبود، تصریح کرد: از ابتدای مسابقه تحت‌فشار بودیم که به گل رسیدیم و تلاش کردیم بازی را حفظ کنیم. بچه‌های ما امروز، چیزهایی را که از آنها خواسته بودیم، در زمین اجرا کردند. از حریف تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر صفر جلو بودیم که روی فشار ذوب‌آهن، گل خوردیم. توضیحاتی بین دو نیمه به بازیکنان دادیم و پیش‌بینی می‌کردیم که به گل دوم برسیم، چون ذوب‌آهن راهی جز جبران نداشت و باید جلو بازی می‌کرد. ما هم به دنبال ضدحملات بودیم.

فرکی: کسب ۵ امتیاز از ۷ بازی چیزی نیست که ما را خوشحال کند/ ۳ تیم کامل در مجموعه ذوب‌آهن حضور دارند!

فرکی با اشاره به گل دوم تیمش گفت: یک پنالتی در نیمه دوم نصیب ما شد و به گل رسیدیم. پس از آن، توپ و میدان باز هم در اختیار ذوب‌آهن بود و به ما فشار می‌آورد. باید به کار تیمی و عملکرد بخش دفاعی پیکان تبریک بگویم. آنها تمام تلاش خود را کردند که موقعیتی به ذوب‌آهن ندهند. در نیمه دوم در انتقال توپ از دفاع به حمله، موقعیت‌های زیادی برای گل‌های بیشتر ایجاد کردیم، اما خستگی روی تمرکز بازیکنان در بخش هجومی تأثیرگذار بود و آنها نتوانستند تعداد گل‌های ما را بالا ببرند.

وی با ابراز خوشحالی از کسب این پیروزی خاطرنشان کرد: خیلی از کسب این پیروزی خوشحالم. سه امتیاز اولویت ما بود که به آن رسیدیم. اینکه همیشه خوب بازی می‌کردیم و نمی‌توانستیم امتیاز بگیریم، برای ما جای سؤال داشت. در این مسابقه تصمیم گرفتیم که اولویت ما، کسب امتیاز باشد. به منصوریان و تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی دارند و ما روز سختی را سپری کردیم. امیدوارم در دیدارهای آینده شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.