عضو هیئت فدراسیون فوتبال گفت: بند فسخی در قرارداد ویلموتس ندیده‌ام و شخصیت او اجازه نمی‌دهد که در صورت عدم دریافت مطالباتش قراردادش را فسخ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن گفت: یک بازی حساب شده از تیم پیکان دیدیم و ذوب‌آهن هم شرایط خوبی داشت و خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های فراوانی داشت. امروز فوتبال روی خوش خود را به پیکان نشان داد و این به خاطر فوتبال حساب‌شده‌ای بود که ما انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیکان با فرکی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان کسب کند، گفت: فکر می‌کنم؛ با توجه به اینکه فرکی مربی‌ای است که شرایط خوبی را تجربه کرده و ۲ بار قهرمانی در لیگ را دارد. امروز هم نشان داد که تیم وقتی احساسی بازی نکند می‌تواند نتیجه بگیرد. خیلی امیدوار هستیم که پیکان با فرکی در نیمه‌ بالای جدول قرار بگیرد.

عضو هیئت فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه پیشنهاد فدراسیون برای بازی دوستانه با عربستان تصریح کرد: من هم این موضوع را در رسانه‌ها شنیده‌ام و هنوز آقای تاج را ندیده‌ و صحبتی با او نکرده‌ام. رئیس فدراسیون فوتبال این روزها بسیار فعال هستند و یکسری صحبت‌هایی با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و خبرهایی خوبی از این صحبت‌ها بیرون خواهد آمد. اتفاقات خوبی در راه است و با فعالیت‌هایی که آقای تاج داشته‌ رابطه ایران با AFC خوب شده و امتیازهای خوبی برای فوتبال ایران به دست خواهد آمد.

شیعی درباره بازی نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشورهای خودشان خاطرنشان کرد: این موضوع دور از ذهن نیست و شاید این اتفاق بیفتد.

وی در مورد مطالبات ویلموتس عنوان کرد: آقای تاج در حال حل مشکل پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی هستند، یکسری مشکل ارزی بوده که حل شده است.

عضو هیئت فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که ویلموتس با توجه به بندی در قراردادش می‌تواند در صورت عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را فسخ کند؟ گفت: من چنین بندی در قراردادش ندیده‌ام. با شخصیتی که ویلموتس دارد فکر نمی‌کنم چنین کاری انجام دهد. فیفا و AFC قانونی دارند که حتی یک بازیکن معمولی هم اگر مطالباتش را دریافت نکند می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.