محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، برخی از اتفاقات به ضرر این تیم تمام شده، اتفاقاتی که به زعم او برای برخی تیم‌ها منفعت به دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بلیت‌فروشی اینترنتی مسابقات لیگ برتر با چالش‌هایی همراه بوده است که تا حدودی به واسطه اینکه اولین بار در کشور با تلاش و پیگیری مسئولان انجام می‌شود، طبیعی است، اما در برخی موارد شاهد اتفاقاتی هستیم که منجر به متضرر شدن هواداران پرسپولیس به‌عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. به‌عنوان نمونه زمان بلیت‌فروشی در تهران و بازی‌های پرسپولیس ساعت هشت صبح به اتمام می‌رسد، اما در برخی شهرها حتی تا زمان شروع مسابقه یا یکی دو ساعت قبل از مسابقه در حال انجام است. این قبیل تصمیمات می‌بایست با دستورالعمل‌های سازمان لیگ و پیگیری‌های جدی یکسان‌سازی شده و هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد، اما متأسفانه محدودیت‌هایی برای زمان بلیت‌فروشی در تهران وجود دارد که عملاً منجر به متضرر شدن تیم‌های تهرانی شده است.

انصاری‌فرد همچنین تصریح کرد: متأسفانه با وجود تأکید بر بلیت‌فروشی اینترنتی در برخی بازی‌ها و استادیوم‌ها شاهد بلیـت‌فروشی کاغذی یا ورود به استادیوم‌ها بدون بلیت اینترنتی هم بوده‌ایم. این مصداق بارز منتفع شدن برخی تیم‌ها از شرایط خاص است و باید جلوی آن گرفته شده و حتی یک نفر هم نتواند در هیچ استادیومی بدون بلیت اینترنتی وارد استادیوم شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایمان دارم اگر پرسپولیس از این شرایط بهره‌مند بود و برخی تیم‌ها بهره‌مند نبودند، اکنون هجمه سنگینی علیه پرسپولیس ایجاد شده و اتهامات زیادی به تیم پرسپولیس وارد کرده بودند. ما اما طبق مستندات موجود این مسائل را مطرح می‌کنیم و اگر لازم باشد مستندات را در تمام زمینه‌هایی که پرسپولیس متضرر و برخی تیم‌ها منتفع شده‌اند، منتشر هم خواهیم کرد. ما هر چند گاهاً اعتراض خود را در رسانه‌ها یا مکتوب به مسئولان ارائه کرده‌ایم، ولی انصافاً نهایت تعامل را داشته‌ایم و انتظار داریم جلوی تضییع مکرر حق یک باشگاه بزرگ در زمینه‌های مختلف گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در همه جای دنیا برای جذب تماشاگر برنامه‌ریزی می‌شود، اما تصمیمات و محدودیت‌‌ها عملاً شرایطی را فراهم آورده که هواداران پرسپولیس نمی‌توانند در بسیاری از بازی‌ها تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشند. به‌عنوان نمونه در برنامه‌ریزی مسابقات متأسفانه شاهد هستیم که تیم پرسپولیس در کل فصل فقط در دو بازی خانگی خود امکان بازی در روز تعطیل را دارد در حالی که برخی تیم‌ها و رقبا چهار پنج برابر بیشتر از پرسپولیس بازی‌های خانگی‌شان در روز تعطیل برگزار می‌شود و همین تیم‌ها هم در نحوه بلیت‌فروشی، اشتباهات داوری و برخی مسائل دیگر منتفع و در نقطه مقابل تیم پرسپولیس طبق مستندات موجود متضرر شده است. ما با ارائه مستندات از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست خواهیم کرد این رویه تغییر کرده و شرایط برابری برای رقابت ایجاد شود.

انصاری‌فرد در پایان بیان کرد: هواداران هوشیارانه تمام مسائل را رصد می‌کنند و در بسیاری موارد نکته‌سنجی‌های این عزیزان برای ما راهگشا و تصمیم‌ساز بوده است. این دقت‌نظرها جای تقدیر بسیار دارد. ما پیشنهادات سازنده، مؤثر و قابل اجرای آنها را با جان و دل خریداریم. برآورده کردن انتظارات آنها و دفاع از حق و حقوق تضییع شده باشگاه و تیم پرسپولیس هم وظیفه ماست و قطعاً در این مسیر تمام تلاش خود را خواهیم کرد و ایمان داریم پرسپولیس با حمایت همه جانبه آنهاست که می تواند روزهای خوب را تکرار کند. هواداران عزیز که انتظار دارند باشگاه جدی و محکم به دفاع از حق پرسپولیس بپردازد صبور باشند و ایمان داشته باشند اگر شاهد تداوم برخی اتفاقات در زمینه متضرر شدن پرسپولیس و منتفع شدن برخی تیم‌ها باشیم آن‌وقت با مستندات در یک برنامه تلویزیونی شفاف‌سازی خواهیم کرد. دفاع از حق پرسپولیس، هواداران میلیونی‌اش و کادرفنی و بازیکنان که زحمت می‌کشند کمترین وظیفه ماست و هواداران، پیشکسوتان محترم، اعضای سختکوش تیم و تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس هم مطمئن باشند بنده هم در عین تعامل و تلاش برای حل و فصل چالش‌ها در آرامش و جلوگیری از بروز تنش فردی نیستیم در این زمینه‌ها کوتاهی کنم و اگر ببینم این روند ادامه دارد حسب وظیفه حقایق موجود را با مستندات اعلام خواهم کرد کما اینکه تاکنون هم همچون اکنون گفته‌ام که پرسپولیس تا چه حد متضرر شده و چه فشارهای ناروایی بعد از فتح هفت جام متوالی به این تیم محبوب وارد شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.