سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی وضعیت این تیم در لیگ برتر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: روند رو به رشدی داریم و تا چند هفته آینده ۱۰۰ درصد آمادگی را برای حضور در لیگ و رقابت با تیم‌های دیگر پیدا می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، ملوان بندرانزلی در اولین بازی خود از فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان با تیم سپاهان به تساوی یک بر یک رسید. این تیم در فصل جدید با تغییراتی روبه رو بود که مهمترین آن جدایی مریم ایراندوست و سارا قمی است اما باز هم توانسته پای هوادارنش را به سکوهای ورزشگاه باز کند.

اعظم غلامی، سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان در مورد وضعیت این تیم در فصل جدید لیگ به ایسنا گفت: با اینکه تیم دیر بسته شد اما بازیکنان از نظر تمرینی شرایط خوبی دارند و قرارداهای خوبی هم امضا کردند که در چند روز آینده درصدی از آن را دریافت می‌کنند؛ با این کار قطعا انگیزه‌شان برای حضور بهتر در لیگ بیشتر می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: از شرایط بازیکنان نسبتا راضی هستم چون با انگیزه بالا در تمرینات حاضر می‌شوند. روند رو به رشدی داریم و تا چند هفته آینده ۱۰۰ درصد آمادگی را برای حضور در لیگ و رقابت با تیم‌های دیگر پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم ملوان در مورد لغو بازی این تیم با شهرداری بم در هفته اول لیگ بیان کرد: تیم‌مان دیر بسته شد و برای بازی با شهرداری بم حتی قراردادهایمان را ثبت باشگاه نکرده بودیم. تیم‌مان با ۱۰ جلسه تمرین به بازی سپاهان (در هفته دوم لیگ برتر) رسید.

غلامی در پاسخ به این سوال که باشگاه امکانات لازم را برایتان فراهم کرده است؟ گفت: تیم دیر بسته شد، برخی از بازیکنان خوب بومی را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم. نمی‌گویم همه چیز فراهم شده اما شرایط نسبتا مطلوب است و تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.

او در مورد شرایطی که پایان فصل قبل برای ملوان پیش آمد و حواشی این تیم بیان کرد: خانم ایراندوست از نیم فصل دوم سال گذشته به باشگاه و بازیکنان اعلام کرده بود که فصل بعد نیست. قبلا اینگونه بود که بازیکنان خودشان تیم را تشکیل می‌دادند و بعد از باشگاه تقاضای رسیدگی می‌کردند اما امسال جریان برعکس شد؛ پژمان نوری از وقتی به باشگاه آمد برای تشکیل تیم بانوان پیشقدم شد و با خانم ایراندوست نشست برگزار کرد اما خانم ایراندوست به دلیل مسائل شخصی خود نتوانست کنار تیم بماند به همین دلیل با من تماس گرفتند که گفتم ۱۰ سال است تیمداری نکردم و این کار من نیست.

او در این مورد افزود: با صحبت‌هایی که شد، تصمیم گرفتیم تیم را دست بگیریم تا نام ملوان در لیگ برتر حفظ شود. مسئولان تیم از من مقام نخواستند اما بعد از چند جلسه تمرین با بازیکنان دیدم که پتانسیل بالا و حرفی برای گفتن دارند، البته به شرط اینکه باشگاه هم آنها را حمایت کند. سیاست باشگاه برای حفظ تیم ملوان در لیگ برتر مثبت است و برای سال‌های آینده هدف‌گذاری کرده که ۱۰۰ درصد بومی گرایی داشته باشد. خوشبختانه الان حاشیه‌ای نداریم.

غلامی در مورد هواداران ملوان گفت: همه ملوان را به هوادارانش می‌شناسند. مردم انزلی از وقتی به دنیا می‌آیند ملوان کنارشان است، با برد تیم خوشحال و با شکست آن غمگین می‌شوند و علاقه آنها به شخص خاصی وابسته نیست. ایراندوست سال‌ها زحمت کشید تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند و لذت ببرند چون با حضور آنها شور وهیجان بازی قابل لمس است. ما هم تلاش می‌کنیم همین کار را انجام بدهیم. این تماشاگران به عشق ملوان به ورزشگاه می‌آیند و قطعا روز به روز سکوها پرتر می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.