مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال شادی گل ترابی در دیدار برابر پیکان را نشانه درک درست و عمیق این بازیکن از مسائل روز دانست و گفت او ضمیر پاکش را نشان داده است.

غلامحسین زمان‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شادی گل مهدی ترابی در دیدار برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال که روی پیراهنش نوشته بود «راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» اظهار داشت: کار ترابی حرف دل همه ما بود. مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرموده‌اند که باید روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. جوان‌ها عمق مسائل را بهتر تشخیص می‌دهند. بزرگترین مشکلی که در جامعه داریم این است که دچار جناح‌‌بندی و جناح‌بازی شده‌ایم و این بلای جان جامعه ما شده است. با وجود اینکه رهبری و خیلی از مسئولان تذکره داده‌اند که باید از همه نیروها استفاده کنیم اما همچنان دچار جناح‌بازی هستیم.

وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند باید به ولایت فقیه اقتدا کنیم و رمز موفقیت ما وحدت کلمه است. این دوای درد مشکلات امروز ما است. تمام نیروهای مخلص و صادق باید حول خیمه انقلاب جمع شوند و محوریت این خیمه مقام معظم رهبری است. رهبری ستون اصلی این خیمه هستند. اگر حول این ستون جمع شویم و جناح‌بازی‌مان را کنار بگذاریم، ۹۰ درصد مشکلات کشور که از بیرون به ما تحمیل می‌شود قابل حل است.

زمان‌آبادی تصریح کرد: یک نفر پیدا شده که این درد را بیان می‌کند و می‌گوید باید حول رهبری جمع شویم. این فقط حرف مهدی ترابی نیست،‌ این حرف ملت ایران و حرف تمام مسلمانان جهان است. اگر محور کارمان را اطاعت از رهبری قرار دهیم تمام مشکلات حل می‌شود. یعنی اگر حرکت‌ ما در کاری باعث عصبانیت دشمن شود، باید بدانیم که راه‌مان درست است. این کار ترابی باعث شد صدای تمام معاندان درآید، چون او دقیقاً دست روی کودک ضد انقلاب گذاشت و آن‌ را فشار داد. دوای درد جامعه امروز ما همین است.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: در حقیقت ترابی از نسل گام دوم انقلاب است و حرف درست را از ضمیر پاکش بیان کرد. این بازیکن خیلی باهوش است. قبل از اینکه به پرسپولیس هم بیاید در باشگاهی (سایپا) بازی می‌کرد که خیلی ستاره نداشت،‌ اما در آن تیم هم خیلی باهوش ظاهر می‌شد. در واقع ترابی هوشیاری و درک درستی از مسائل دارد. ضمن اینکه این بار اول ترابی هم نبود و او یک‌بار هم بحث مبارزه با صهیونیست‌ها را مطرح کرده بود. یعنی دقیقاً دست روی جایی گذاشت که دنیا را با مشکل مواجه کرده است. کار مهدی ترابی نشان دهنده عمق درک این بازیکن است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۸ )