تیم ملی فوتسال استرالیا در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا برابر مالزی پیروز شد تا امیدهایش برای صعود به مرحله نهایی زنده بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا در منطقه آ.سه.آن که به میزبانی ویتنام برگزار می شود، در گروه B، امروز سه شنبه تیم استرالیا برابر تیم مالزی با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید تا امیدهایش برای صعود به جام ملت ها زنده بماند.

استرالیا در اولین دیدار خود برابر ویتنام با دو گل شکست خورده بود. در دیگر بازی این گروه امروز تیم های ویتنام و اندونزی به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این گروه اندونزی و ویتنام با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و استرالیا با سه امتیاز سوم است.

همچنین امروز از گروه A، تیم میانمار موفق شد با نتیجه پرگل ۱۳ بر ۳ تیم کامبوج را شکست بدهد. در دیگر بازی این گروه تایلند با نتیجه ۱۲ بر یک تیمور شرق را شکست داد. در این گروه تایلند و میانمار با ۶ امتیاز اول و دوم هستند و کامبوج و تیمور شرق بدون کسب امتیاز از این مسابقات حذف شد.

در منطقه آ.سه.آن دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می کنند و به صورت ضربدری (تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B و برعکس) روبروی هم قرار می گیرند. در نهایت تیم های اول تا سوم راهی مرحله نهایی جام ملت های آسیا خواهند شد.

تاکنون صعود میانمار و تایلند به مرحله حذفی منطقه آ.سه.آن قطعی شده است.

مرحله نهایی جام ملت های آسیا اسفندماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود. تاکنون صعود تیم های کویت، بحرین، عربستان، لبنان، ترکمنستان (میزبان) ایران و قرقیزستان به این مسابقات قطعی شده است.

صعود ایران و قرقیزستان به واسطه همگروه بودن با ترکمنستان میزبان از پیش مسجل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.