مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی مقابل تیمی چون سپاهان بازی می‌کنید، حق اشتباه ندارید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: فکر می‌کنم که امروز خوب بودیم، اما دو اشتباه داشتیم. وقتی مقابل تیمی چون سپاهان بازی می‌کنید، حق اشتباه ندارید و در صورتی که اشتباه کنید به شدت جریمه می‌شوید. ما اشتباهات بدی در دفاع کردیم و به جز گل، موقعیتی به حریف ندادیم.

وی با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم، موقعیت‌های گلزنی داشت، تصریح کرد: این بازی تمام شد و این مسابقه شروع کار ماست. این بچه‌ها به مراقبت و روحیه نیاز دارند. از تمام مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر، خاضعانه خواهش می‌کنم که این تیم را تنها نگذارند، چون گل‌گهر و بازیکنان به آنها نیاز دارند تا ورزشگاه را پُر کنند. از هواداران همچنین می‌خواهم همیشه به حریف احترام بگذارند.

«مطمئن باشید گل‌گهر به امید خدا، روزهای خوبی در پیش دارد.»، سرمربی گل‌گهر سیرجان ضمن بیان این جمله گفت: نمایشی که بچه‌ها در نیمه دوم ارائه کردند، امیدوارکننده است. دیدید که تیم در چهار روز از لحاظ کیفی چقدر تغییر کرد. اکنون برای بازی با پیکان ۱۰ روز زمان داریم و بدانید تیم ما حتماً بهتر خواهد شد. از هواداران می‌خواهم برای بازی با پیکان ورزشگاه را پُر کنند و آن روز به لطف خدا، آنها را خوشحال می‌کنیم.

قلعه‌نویی: «استاد جلالی» نگرش گل‌گهر را عوض می‌کندوی با بیان اینکه مشکلات تیمش در زمان کوتاهی حل نمی‌شود، بیان کرد: توقع نداشته باشید مشکلات در چهار روز حل شود، چون این موضوع کار می‌برد و این تیم به تمرین نیاز دارد. گل‌گهر باید صبح و بعدازظهر کار کند و تیم قابل پیشرفت است. در چهار روز اخیر، پنج جلسه تمرین داشتیم و اگر کار ما کمی جلوتر برود، بهتر می‌شویم. این بچه‌ها نیاز دارند که دست بر سرشان بکشیم و کنارشان باشیم. ما روز گذشته (یکشنبه) ۲۰ دقیقه روی ضربات ایستگاهی کار کردیم. با این حال زمان ما خیلی کم بود.

سرمربی گل‌گهر درباره قضاوت جواد رحیم‌زاده گفت: او داور جوانی بود که نخستین داوری لیگ برتری خود را پشت سر می‌گذاشت. دوست دارم این داور را تشویق کنم، چون جوانی است که دوست دارد پیشرفت کند، اما از او می‌خواهم دفعات بعد شجاعانه‌تر قضاوت کند.

جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا به فکر جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: به فکر خیلی چیزها هستیم!

جلالی درباره کیفیت بازیکنان خارجی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: این سؤال را جواهری (مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان) صبح امروز از من پرسید که به او گفتم اجازه دهید ۱۰ روز دیگر این بازیکنان را با دقت ببینم. من به ۵۰ درصد جمع‌بندی خود رسیدم، اما دوست دارم با اطمینان و کارشناسی کامل درباره چیزی نظر دهم.

وی درباره عدم حضور مظفری، کاپیتان فصل گذشته گل‌گهر در این تیم خاطرنشان کرد: او شب گذشته در هتل تیم بود و با ما شام خورد. حدود ۱۰ دقیقه با هم صحبت کردیم، اما الان بازیکنان زیادی داریم که سن بالایی دارند. تیم باید گردش کند تا بازیکنان جوان به تیم بیایند و بازی کنند. نمی‌توانیم از مظفری به‌عنوان بازیکن استفاده کنیم و بررسی می‌کنم که ببینم می‌توانیم از او در سمت‌های دیگر استفاده کنیم یا خیر. حرمت کسانی که برای تیم زحمت کشیده‌اند باید حفظ شود و من هم نسبت به این موضوع، متعهد خواهم بود.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درخصوص گلایه قلعه‌نویی از زمین ورزشگاه امام علی (ع) تصریح کرد: این زمین، چمن بلندی دارد، اما از زمین‌های برخی شهرها به جز ورزشگاه‌های آزادی، امام رضا (ع)، نقش جهان و شهر قدس بهتر است. در بازی‌های بعدی می‌گویم چمن را بیشتر کوتاه کنند که توپ در زمین بهتر حرکت کند.

جلالی درخصوص عدم اعلام پنالتی به نفع گل‌گهر خاطرنشان کرد: نتوانستم صحنه را از دوربینی که گفتم فیلم بگیرد، ببینم تا به نتیجه اطمینان‌بخشی برسم، اما برزای قسم می‌خورد که مدافع سپاهان، او را از پشت هُل داد. در این باره نمی‌توانم نظری بدهم.

یکی از خبرنگاران درباره جذب برنده مسابقه تلویزیونی ستاره‌ساز از جلالی سؤال پرسید که مدیر رسانه‌ای گل‌گهر از خبرنگاران خواست سؤال حاشیه‌ای نپرسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.