سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: برابر نفت مسجدسلیمان یک فوتبال خوب، پرفشار و جنگنده‌ ارائه دادیم.

به گزارش ایسنا، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: به تیم خوب نفت مسجدسلیمان که سه امتیاز این دیدار را گرفت، تبریک می‌گویم. امیدوارم این تیم در ادامه راه نیز موفق باشد. ما فکر همه چیز را کرده بودیم به جز این که از طریق یک شوت از راه دور که به نظرم استثنایی هم بود، گل دریافت کنیم. گل خیلی قشنگی بود و کاری هم از دست دروازه بان تیم ما بر نمی‌آمد.

وی ادامه داد: ما برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و تیم نفت مسجدسلیمان را آنالیز کرده بودیم. فکر نمی‌کنم به جز صحنه‌ای که گل شد و صحنه‌ بعد از گل، دیگر در هیچ صحنه‌ای به حریف موقعیت داده باشیم. یک فوتبال خوب، پرفشار و جنگنده‌ ارائه دادیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. واقعا عالی بازی کردند و از جان مایه گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: وقتی گل دریافت کردیم، تغییر سیستم دادیم و می‌دانستیم از طریق بازی مستقیم ممکن است به گل برسیم که کریمی نیز در دقیقه ۸۲ صاحب یک موقعیت اسثنایی شد اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. امیدوارم شاهین بوشهر نیز به این باور رسیده باشد که می‌تواند فوتبال خوبی ارائه دهد. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و امیدوارم در ادامه مسابقات خود را جمع و جور کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما مربی تیم یا سرمربی موقت هستید؟ عنوان کرد: زمانی که آقای ویسی از تیم جدا شد، با اجازه او و با توجه به این که کمک آقای ویسی بودم، او از من خواست که بمانم و من هم کنار تیم ماندم. دنبال پست نبودم و آمده‌ام کمک کنم. تا این جا نیز آنجه از دستم برمی‌آمده، انجام داده‌ام و باید ببینیم در ادامه راه چه پیش می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.