مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هدف بازیکنان استقلال در این فصل قهرمانی است و باید تلاش کنیم که به آن برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد آقایی پس از پیروزی چهار بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر سایپای تهران اظهار داشت: خوشحالم که در هفته‌های اخیر به پیروزی‌های پر گلی دست پیدا کردیم و این می‌تواند اعتماد به نفس تیم ما را بالا ببرد.

وی تأکید کرد: با ارائه یک بازی هجومی و بی‌نقص، به چهار گل دست پیدا کردیم و تا حدودی موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیدیم.

آقایی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف مجموعه استقلال، رسیدن به قهرمانی در پایان فصل است، ما همه تلاش می‌کنیم که با پیروزی‌های پی‌درپی، هم به قهرمانی نزدیک شده و هم هواداران را شاد کنیم؛ از طرفداران استقلال می‌خواهم که ما را تنها نگذارند و در تمام بازی‌ها کنار ما باشند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بردهای پیاپی، شما را دچار غرور خواهد کرد یا خیر؟ گفت: به طور حتم هرگز مغرور نخواهیم شد چون یک هدف داریم و آن هم موفقیت استقلال است، ما این بازی را به فراموشی سپردیم و حالا باید خود را آماده دیدار برابر پارس جنوبی کنیم.

وی در خصوص گلزنیهای پی‌درپی خود در استقلال گفت: گلزنی من مهم نیست بلکه هدف ما قهرمانی استقلال و موفقیت این تیم است، اگر من گل می‌زنم، مجموعه تلاش همه بازیکنان است.

آقایی در پایان گفت: بازیکنان جوان استقلال در کنار باتجربه‌ها، عملکرد قابل قبولی داشتند، تجربه آنها کمک زیادی کرده و مطمئن داشته باشید همه در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا استقلال به جایگاه واقعی‌اش برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.