دستیار کونته به جای سرمربی اینتر در نشست خبری پس از بازی با ساسولو به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برتری ۳-۴ تیم فوتبال اینتر مقابل ساسولو در هفته جاری رقابت‌های سری A، آنتونیو کونته، سرمربی نرآتزوری به خاطر تب شدید در کنفرانس خبری شرکت نکرد و به جای او، دستیارش کریستین استلینی به اظهارنظر درباره بازی پرداخت.

او اظهار داشت: کونته قبل از بازی کمی تب داشت اما خوشبختانه این موضوع مانع از حضور او در کنار زمین نشد و مثل همیشه با تمام توان خود، تیم را برای ۹۰ دقیقه هدایت کرد. کونته پس از بازی خسته بود و تاثیر تب را احساس می‌کرد. به همین دلیل من به جای او برای صحبت با شما حاضر شدم. همیشه انجام بازی‌هایی که پس از تعطیلی رقابت‌های ملی انجام می‌شوند، دشوار است. این موضوع در مورد خیلی از تیم‌ها صدق می‌کند. برای بیشتر از ۶۰ دقیقه از زمان بازی، اینتر بازی خوبی ارائه داد اما سپس از دقیقه ۷۵ با افت مواجه شدیم. باید این موضوع را بررسی کنیم.

او در ادامه افزود: به طور کلی خوب کار کردیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم.در دقایق پایانی انرژی بازیکنانمان تحلیل رفت و حتی از نظر ذهنی با افت مواجه شدیم. قادر نبودیم توپ را به زمین ساسولو بیاوریم و آن را حفظ کنیم. آنها نیز به ریتم و فشار خود افزودند. با ۲ بار از دست دادن توپ، گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم. باید در دقایق پایانی مسابقات آرامش بیشتری از خودمان نشان دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.