باشگاه منچسترسیتی قصد دارد قرارداد رحیم استرلینگ، مهاجم انگلیسی خود را تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی که در ماه نوامبر ۲۰۱۸ قرارداد رحیم استرلینگ را سه ساله تمدید کرد، در کمتر از ۱۲ ماه پس از گذشت این موضوع قصد دارد قرارداد جدید دیگری را به ستاره خط حمله خود پیشنهاد دهد. این مهاجم انگلیسی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ با منچسترسیتی قرارداد دارد، در حال حاضر با دریافت دستمزد هفتگی در حدود ۳۰۰ هزار پوند در جمع بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان لیگ برتری دارد.

بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس، مدیران باشگاه منچسترسیتی مذاکرت خود برای تمدید قرارداد استرلینگ ۲۴ ساله را آغاز خواهند کرد، مهاجمی که این فصل هم روی فرم است و در ۱۱ بازی از رقابت‌های مختلف ۹ گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و ۲ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش به ثمر رسانده است.

استرلینگ که در سال ۲۰۱۵ از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در ۲۰۲ بازی ۷۸ گل برای این تیم به ثمر رساند و زیرنظر پپ گواردیولا پیشرفت زیادی کرده است. او در این مدت با من‌سیتی دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.