پپ گواردیولا درباره فشردگی تقویم فوتبال در انگلیس نظرات جالبی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کریستال‌پالاس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از مخاطرات رقیب لندنی و بازی‌های پی در پی گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره اظهار داشت: رقیب دشواری در پیش داریم اما خوشبختانه حال برخی مصدومان بهتر شده است. کوین دی‌بروینه برگشته، جان استونز طی ۲ روز گذشته همراه تیم تمرین کرد و بنجامین مندی در حال آماده شدن است.فکر می‌کنم از زمانی که روی هاجسون، هدایت کریستال‌پالاس را بدون امتیاز به دست گرفت و به آن‌ها کمک کرد از سقوط به دسته پایین‌تر اجتناب کنند، همواره فصل خوبی را سپری کرده‌اند. آن‌ها بازیکنان واقعا مستعدی در اختیار دارند.

او در ادامه افزود: رقابت‌های فشرده و بازی کردن در «باکسینگ دی» را دوست دارم چون بچه‌ها می‌توانند همراه خانواده خود برای تماشای مسابقات به ورزشگاه‌ها بروند و لذت ببرند. مشکل اینجاست که این سیستم از بازیکنان مواظبت نمی‌کند. قبل یک بازی فرصت بیش‌تری برای ریکاوری نسبت به بازی دیگر خواهیم داشت. قدرت دست کسانی است که حق پخش مسابقات را در اختیار دارند، نه ما. شاید آن‌ها طرفدار باشگاه دیگری هستند! به هر حال شرایط این‌گونه و اگر قرار باشد فردا بازی کنیم، باید بازی کنیم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.