باشگاه بارسلونا زمان پیشنهادی خود برای برگزاری مصاف خانگی‌اش با رئال مادرید در هفته دهم لالیگا را به فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای زمان مورد نظر خود را برای برگزاری اولین ال‌کلاسیکو فصل اعلام کرد.

این بازی قرار بود ۲۶ اکتبر (شنبه ۴ آبان) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود، اما با توجه به نابسامانی‌های موجود در ایالت کاتالونیا، قرار شده که به زمان دیگری موکول شود. پیش از این اختلافاتی در مورد زمان برگزاری مسابقه وجود داشت، اما فدراسیون فوتبال اسپانیا به باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا و همچنین سازمان لیگ اسپانیا سه روز مهلت داده است که پیشنهاد موردنظرشان که منافع هر سه طرف را تأمین می‌کند، ارائه کنند، وگرنه این سازمان خودش در مورد برگزاری مسابقه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

باشگاه بارسلونا اکنون با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه آبی‌و‌اناری‌ها حاضر نیستند میزبانی اولین ال‌کلاسیکوی فصل را به رئال مادرید بدهند، تاریخ ۱۸ دسامبر (چهارشنبه ۲۷ آذر) را برای پذیرایی از رقیب دیرینه معرفی کرده‌اند.

تعویق زمان ال‌کلاسیکو قطعی شد/ لالیگا منتظر پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا

طبق گزارش مارکا، این تاریخ مورد تأیید باشگاه رئال مادرید هم هست (اگرچه این باشگاه هنوز به صورت رسمی آن را اعلام نکرده است)، اما این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ اسپانیا با برگزاری این بازی در روز چهارشنبه که یک روزی کاری است مخالفت کند، چون امکان کاهش بینندگان تلویزیونی این بازی و درآمدهای حاصل از فروش حق پخش بازی وجود دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا سازمان لیگ اسپانیا این تاریخ را رد خواهد کرد یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.