سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس بازی می کنیم اما دنبال برد و صعود در جدول هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی یکشنبه پرسپولیس و پیکان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: در ابتدا فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت می گویم. درباره پرسپولیس هم باید عنوان کرد که این تیم یکی از پرافتخارترین تیم ها از گذشته های دور تا اکنون بوده است. کار سختی پیش رویمان است.

وی با اشاره به اینکه دنبال کسب پیروزی مقابل پرسپولیس است تاکید کرد: دنبال صعود در جدول هستیم. متاسفانه این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. دوست داشتیم هواداران بودند تا با انگیزه بیشتری بازی می کردیم. پیکان در بازی‌های خانگی تماشاگر ندارد اما دوست داشتیم این بازی تماشاگر داشت.

فرکی درباره سطح آمادگی پیکان یادآور شد: تمرینات خوبی داشتیم اما امتیازات لازم را جمع نکردیم و در این بازی هم دنبال بردن هستیم.

سرمربی پیکان با اشاره به گل های زده و خورده فراوانی که این تیم تا پایان هفته ششم داشته است تصریح کرد: امیدوارم بازی پر گلی را شاهد باشیم. تفاضل گل پرسپولیس منفی یک است و ما دوازده گل زده و دوازده گل خورده داریم. این معنی دارد و یعنی ما هجومی بازی می کنیم. در این بازی هم می‌خواهیم دروازه پرسپولیس را باز کنیم و در کنارش گل نخوریم.

وی درباره نتایج پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی بازی کرده و ما هم مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که در میانه یا انتهای جدول هستند اما روی این موضوعات نمی توان استناد کرد.

فرکی افزود: به نظر من اشتباهات فردی و بدشانسی در نتایج ما تاثیرگذار بوده اما امیدوارم بتوانیم در ادامه با بردهای بعدی این مساله را جبران‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.