مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران کمی بیشتر هوای تیم را داشته باشند و کمک کنند تا برخی از بازیکنان به شرایط خوب خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عارف غلامی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در مرحله یک هشتم جام حذفی اظهار داشت: نشان دادیم بدنسازی و تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و تیم‌مان از لحاظ بدنی اُفت نکرده است. خدا را شکر توانستیم دو بازی را هم به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال امید نیز تصریح کرد: ما در شش روز دو بازی در تیم امید انجام دادیم و امروز هم کار به ۱۲۰ دقیقه کشید. باز هم خدا را شکر نتایج خوبی کسب کردیم. فشار زیادی روی ما بود، ولی نشان می‌دهیم با این بضاعت خوب کار می‌کنیم. یک خواهش دارم. بضاعت تیم ما همین است، دیگر سنگ از ترازوی خودمان برنداریم. باید کمک کنیم تبریزی و بقیه بچه‌ها برگردند. هواداران حق دارند، نتایج در شأن استقلال نبوده است، ولی یک اتفاقاتی افتاده که به من بازیکن ربطی ندارد. فقط کمی بیشتر هوای تیم را داشته باشند که تیم برگردد. بضاعت ما همین است و هر دفعه می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم مشکلی پیش می‌آید. همه می‌خواهیم این فشار برداشته شود و این برد هم شروعی بود برای موفقیت تیم.

«آیا با وجود خستگی اردوی تیم امید فکر می‌کردی امروز در ترکیب تیم قرار داشته باشی؟»، مدافع تیم استقلال در واکنش به این پرسش گفت: فکر می‌کردم بازی کنم، چون تنها دیداری که در ترکیب استقلال نبودم به خاطر محرومیت بود. اینجا هم باید از موعود بینیادی‌فر عذرخواهی کنم. کار من در آن بازی (دربی) درست نبود، ولی فکر نمی‌کنم کار من انقدر جریمه سنگینی داشته باشد. در هر صورت نزد حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) و صالحی (رئیس کمیته استیناف) رفتم و آنها این تصمیم را گرفتند. این دفعه اول من بود، فکر می‌کنم تا الان کلا سه کارت زرد در دوران بازی‌ام گرفته‌ام. امیدوارم یک تخفیفی به من داده شود.

غلامی در مورد فشاری که روی تیم استقلال وجود دارد، گفت: در تیم بزرگ اگر ببرید هم تحت فشار هستید، چون بازی بعد را باید ببرید. اگر هم نتیجه خوب نگیرید طبیعی است تحت فشار قرار بگیرید، چون استقلال تیم بزرگی است. من نمی‌دانم سال‌های گذشته چه اتفاقی افتاده است، اما همه‌ی تلاش‌مان را می‌کنیم و مطمئنیم بهترین نتیجه را می‌توانیم کسب کنیم.

جام حذفی فوتبال| پیروزی استقلال مقابل جان سخت‌ها در ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای/ هت‌تریک شاگردان استراماچونی با ۳ گل

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.