از نگاه پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران استفاده مارک ویلموتس از سه مهاجم در ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین منطقی نبوده است.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیم ملی برابر بحرین گفت: نمایشی که تیم ملی داشت، پایین‌تر از حد انتظار بود، ولی به‌هرحال باید این فرصت را به سرمربی تیم ملی بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. من جای ویلموتس نیستم، ولی اعتقاد دارم که استفاده از سه مهاجم در زمین بحرین منطقی نبود و ما باید ایجاد توازن در حمله و دفاع را در نظر می‌گرفتیم. ویلموتس می‌توانست ارنج بهتری را برای این بازی استفاده کند. ما از سه بازیکن در خط حمله استفاده کردیم که مهاجم نوک هستند و شرایط بازی در نوک خط حمله با وینگر متفاوت است.

وی همچنین در مورد عدم دعوت از برخی بازیکنان که همیشه در تیم ملی حضور داشتند، تأکید کرد: اتفاقاً این اتفاق خوبی است. کی‌روش برای انتخاب بازیکنان بیشتر روی لژیونرها نظر داشت و حتی برخی بازیکنان که در باشگاه‌های‌شان ذخیره بودند به تیم ملی دعوت می‌شدند. وقتی بازیکنی ذخیره است باید بازیکنی دعوت شود که در تیمش بازی می‌کند و فرقی ندارد که آن بازیکن لژیونر باشد یا اینکه در لیگ برتر خودمان بازی کند. این موضوع می‌تواند انگیزه تمام بازیکنان را بالاتر ببرد.

قربانی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش نقش مهمی در تغییر نسل تیم ملی داشت، تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر در هر پُست بازیکنان باکیفیتی دارد و ویلموتس هم در حال ایجاد تغییر در سبک بازی تیم ملی است. ما باید به این تیم زمان بدهیم و امیدوارم ویلموتس در سطح نسل طلایی فوتبال ایران باشد و بتواند عملکردی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

افاضلی: رقابت در تیم ملی باید بیشتر شود تا برخی احساس امنیت نکنند/ بازی با بحرین همیشه سخت بوده است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.