در شب برتری ایتالیای از پیش صعود کرده، اسپانیا با گلی دیرهنگام راهیابی‌اش به یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با تساوی دیرهنگام و صعود اسپانیا در خانه سوئد و برتری ایتالیا در بازی تشریفاتی پیگیری شد.

براساس این گزارش، در گروه ششم، سوئد با ارائه یک بازی برتر و گل برگ در دقیقه ۵۱، یک بر صفر از میهمانش، اسپانیا پیش افتاد، اما رودریگوی تعویضی با گلزنی در دقیقه ۱+۹۰ اسپانیا را از شکست نجات داد و صعود این تیم را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کرد. مصدومیت دخه‌آ که ستاره اسپانیا بود و تعویض او با کپا در اواسط نیمه دوم اتفاق بزرگ ۴۵ دقیقه دوم این بازی بود.

سه‌شنبه شب همچنین در دیگر بازی‌های این گروه، رومانی و نروژ به تساوی یک - یک رسیدند و جزایرفارو یک بر صفر مالت را از پیش رو برداشت. در جدول گروه ششم، اسپانیا با این تساوی ۱۹ امتیازی و صدرنشین ماند. سوئد با ۱۵ و رومانی با ۱۴ امتیاز هم دوم و سوم هستند.

براساس این گزارش، در گروه دهم، ایتالیا که از پیش صعودش را به یورو ۲۰۲۰ مسجل کرده بود در خانه لیختن‌اشتاین به برتری آسان ۵ بر صفر دست یافت. برناردسکی در دقیقه ۲، بلوتی در دقایق ۷۰ و ۲+۹۰، رومانیولی در دقیقه ۷۷ و الشعراوی در دقیقه ۸۲ برای آتزوری گل زدند. در سایر بازی‌های این گروه هم یونان در خانه ۲ بر یک بوسنی و هرزگوین را برد و فنلاند ۳ بر صفر از سد ارمنستان گذشت. در جدول، پس از ایتالیای ۲۴ امتیازی، فنلاند ۱۵، بوسنی ۱۱ و ارمنستان ۱۰ امتیازی در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم مسابقات، سوئیس ۲ بر صفر جمهوری ایرلند را برد و جبل‌الطارق در خانه ۳ بر ۲ مغلوب گرجستان شد. در جدول گروه چهارم ایرلند و دانمارک با ۱۲ امتیاز نسبت به سوئیس ۱۱ امتیازی وضعیت بهتری دارند.

انتخابی یورو ۲۰۲۰| شکست پرتغال و صعود اوکراین در شب ۷۰۰ گله شدن رونالدو/ جشنواره گل انگلیس و توقف دوباره فرانسه مقابل ترکیه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.