کاپیتان پیشین استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید با تمام وجود برابر فجرسپاسی به میدان بروند و مغرور نشوند.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز پنج شنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی همیشه شاهد اتفاقات هیجان انگیزی بوده است. این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورهای صاحب فوتبال وجود دارد. بارها اتفاق افتاده که تیم های بی نام و نشان و بدون ستاره توانسته اند بازی های خود را مقابل حریفان بزرگ با پیروزی به پایان برسانند و باعث شگفتی در فوتبال شده اند.

کاپیتان پیشین استقلال افزود: در فوتبال ما هم بارها این اتفاق رخ داده و شاهد بودیم که تیم های بزرگ توسط تیم های گمنام حذف شده اند. بنابراین استقلال باید حواسش به این بازی باشد و خود را از پیش برنده نداند.

بیانی خاطرنشان کرد: استقلال در دو بازی آخرش، پیروزی های خوبی به دست آورد. آنها در جام حذفی پیروز شدند و ۵ شنبه باید مصاف فجر بروند اما امیدوارم غرور پیروزی های پی در پی باعث نشود که آنان تیم حریف را دست کم گرفته و خود را از پیش برنده بدانند. مطمئن باشید اگر با چنین تفکری وارد زمین شوند، به طور حتم باید با جام حذفی وداع کنند.

بیانی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم روز پنج شنبه هواداران شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند. حالا اینکه کار به پنالتی بکشد یا نه نمی توان پیش بینی کرد اما امیدوارم علاقه مندان به فوتبال، سوای هر نتیجه ای که به دست می آید یک بازی جذاب را تماشا کنند.

وی در خصوص حرف هایی که این روزها در خصوص برکناری مدیرعامل استقلال زده می شود، گفت: این که چه کسی مدیرعامل استقلال است، مهم نیست. مهم آن است که چقدر توانایی انجام کار دارد. تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند و حاشیه های آنها هم بزرگ است. کسی که به عنوان مدیرعامل این باشگاه ها انتخاب می شود، باید شناخت کامل از این دو تیم داشته و مشکلات آنها را لمس کرده و بتواند با هم فکری و کمک گرفتن از پیشکسوتان و کسانی که در این دو تیم زحمت کشیده اند، کار کند و مشاوره بگیرد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان اظهار داشت: مطمئناً فتحی تلاش زیادی می کند که بتواند استقلال را به موفقیت برساند و حتی اگر او هم برود، نفر بعد هم همین کار را خواهد کرد. بنابراین امیدوارم کسانی که لباس مدیرعاملی استقلال به تن می کنند تمرکزشان فقط برای موفقیت آبی پوشان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.