مهاجم تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد که برد برابر استرالیا، اعتماد به نفس تیم را بالا برد.

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال امید برابر استرالیا گفت: بازی بسیار خوبی بود و برابر تیمی قرار گرفتیم که هشت بازیکن دورگه داشت، ضمن اینکه ۱۷ بازیکن استرالیا هم در اروپا فوتبال بازی می‌کنند. در این بازی محک جدی خوردیم و در شرایط یک بازی سخت قرار گرفتیم. این برد اعتماد به نفس تیم امید را برای بازی‌های بعدی بالاتر برد.

وی با اشاره به حضور حمید استیلی و تغییراتی که بعد از سرمربی شدن وی انجام شد، تاکید کرد: تیم امید در فاز تدافعی مشکل داشت و این را در بازی‌های گذشته شاهد بودیم ولی با آمدن استیلی شرایط تغییر کرد. کادرفنی تیم فوتبال امید در این مدت کوتاه روی کارهای دفاعی با بازیکنان کار کردند و خوشبختانه شرایط بهتر شده است. در بازی با استرالیا یک گل خوردیم که در جریان بازی نبود و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

شجاعی که در این بازی دوستانه یکی از گل‌های تیم امید را به ثمر ساند، گفت: خوشحالم که اولین گلم را برای تیم کشورم زدم. این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود که از همه آنها تشکر می‌کنم.

مهاجم ملی‌پوش نساجی در پاسخ به این پرسش که «چرا در زمان مربیگری فرهاد مجیدی به تیم امید دعوت نشد؟» خاطرنشان کرد: آن زمان هم شرایط خوبی داشتم و در لیگ گل می‌زدم و دلیل دعوت نشدنم را در زمان مربیگری مجیدی نمی‌دانم. خدا را شکر که با حضور استیلی به تیم امید دعوت شدم.

شجاعی در ارتباط با شانس این تیم برای رسیدن به المپیک گفت: تیم خوبی داریم و این تیم پُرامیدترین تیم امید است. شاید بعد از شکست برابر ازبکستان برخی در مورد صعود تیم ناامید شدند ولی الان شرایط تغییر کرده است. تا حدودی زمان از دست رفت ولی اگر این تیم حمایت شود قطعا راهی المپیک خواهیم شد. امیدوارم تا شروع مسابقات هم چند بازی دوستانه انجام دهیم تا هماهنگی بیشتری پیدا کنیم. امیدوارم مردم و رسانه‌ها از این تیم حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.