زننده یکی از گل‌های تیم ملی فوتبال بحرین به ایران در سال ۲۰۰۲ در آستانه دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر، نقاط ضعف و قوت ایران را بر شمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، دو تیم ایران و بحرین از ساعت ۲۰ امروز در منامه به مصاف هم خواهند رفت.

حسین علی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بحرین که به «حسین پله» معروف بود و در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ یکی از گل های بحرین را به ایران زد، در آستانه این مسابقه از توانایی های بحرین برای شکست دوباره ایران صحبت کرد.

حسین علی گفت: بازی ایران و بحرین همیشه هیجان انگیز است و تیم ما حریف آسانی برای ایران نخواهد بود.

وی ادامه داد: درست است ایران در رده ۲۳ رنکینگ فیفا قرار دارد و تیم اول آسیا است اما تیم ما باتوجه به میزبانی و حمایت هوادارانش می تواند برنده مسابقه باشد. من ۶ بار تجربه بازی با ایران را دارم. اگر بحرین از ابتدا محکم و هجومی بازی کند، ایران را مجبور می کند عقب بنشیند و به تیممان احترام بگذارد!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بحرین ادامه داد: ایران از نظر قدرت بدنی و ضربات سر تیم ممتازی است و روش بازی این تیم شبیه به فوتبال اروپا است. آنها تعدادی بازیکن لژیونر هم در لیگ های اروپایی دارند اما به وقتش نقاط ضعفی هم دارند؛ مثل کُند بودن در انتقال از دفاع به حمله.

حسین علی در ادامه صحبت هایش تاکید کرد که پیروزی ۱۴ بر صفر ایران مقابل کامبوج و برد یک بر صفر بحرین مقابل کامبوج نمی تواند دلیلی بر قدرت کامل ایران باشد بلکه این نتایج ممکن است نتیجه بی انگیزگی بازیکنان حریف باشد.

وی گفت: با این حال باید به خاطر قدرت هجومی ایران مراقب بود و در خط دفاعی تمرکز کامل داشت. تیم بحرین نباید در ۱۵ دقیقه اول مقابل ایران گل بخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.