تیم فوتبال منچستریونایتد با گرفتن تخفیفی قابل توجه از یوونتوس، به خرید مهاجم کروات بانوی پیر در پنجره زمستانی امیدوار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت گل، تیم فوتبال منچستریوتایتد از خرید ماریو مانژوکیچ در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه اطمینان حاصل کرده است.

طبق گزارش این سایت، منچستریونایتد که در پنجره تابستانی در خرید مانژوکیچ ناکام بود، بار دیگر برای خرید این بازیکن ۳۳ ساله تمایل نشان داده و ظاهراً یوونتوس هم حاضر شده است او را در ازای ۱۰ میلیون یورو - پنج میلیون کمتر از رقمی که در تابستان می‌خواست - بفروشد.

تخفیف ۳۰ درصدی بانوی پیر برای فروش بازیکنی که امسال حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده است و در لیست بازیکنانش برای لیگ قهرمانان اروپا هم جایی ندارد، سبب شده که شیاطین سرخ به خرید او ترغیب شوند تا جای خالی روملو لوکاکو، مهاجمی که تابستان امسال به اینتر فروختند را پر کنند.

توافق شفاهی مانژوکیچ با منچستریونایتد برای بازار ژانویه

برنامه تیم فوتبال منچستریونایتد برای خرید مهاجم سابق اتلتیکومادرید عقد قراردادی ۱۸ ماهه تا سال ۲۰۲۱ است که به موجب آن، این بازیکن کروات سالانه ۴.۴ میلیون پوند (۵ میلیون یورو) حقوق خواهد گرفت.

منچستریونایتد در این فصل مشکلات فراوانی در خط حمله داشته چرا که از زمان پیروزی ۴ بر صفرش مقابل چلسی در هفته اول لیگ برتر دیگر در هیچ مسابقه‌ای نتوانسته بیش از یک گل بزند. به سبب این ضعف، شیاطین سرخ اکنون در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند و همین مسئله مسئولان باشگاه در فکر جذب یک مهاجم جدید هستند.

مانژوکیچ سال ۲۰۱۵ از اتلتیکومادرید به یوونتوس پیوست و با این تیم چهار قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد و در ۱۶۲ بازی‌اش ۴۴ گل به ثمر رساند. با این حال او با روی کار آمدن مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس در تابستان امسال به بازیکنی مازاد در این تیم تبدیل شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.