بازیکن تیم‌ملی می‌گوید که امیدوار است حضور بانوان در دیگر بازی‌های ملی هم ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی پس از پیروزی ۱۴ بر صفر ایران مقابل کامبوج اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و یک بازی هجومی را به نمایش بگذاریم تا هواداران یک بازی زیبا دیده باشند. بانوان در همه بخش‌های جامعه ما حضور دارند و حضور در ورزشگاه هم حق طبیعی آن‌هاست. ان‌شاءالله با تدابیری که مسئولان در نظر می‌گیرند، حضور بانوان ادامه دار باشد. امیدوارم این حضور در بازی‌های لیگ هم اتفاق بیفتد چون حضور آن‌ها باعث می‌شود تماشاگران بیشتری هم به ورزشگاه بیایند، همانطور که در جاهای دیگر دنیا هم وجود دارد و تعداد خانم‌ها هم بیشتر از آقایان است.

او درباره زدن دو گل مقابل کامبوج گفت: من دوست داشتم که هتریک کنم و تعداد گل‌های بالایی بزنم. طبیعی است که یک فروارد به دنبال گل زدن باشد اما جاهایی که می‌توانستم پاس می‌دادم. زیاد خودخواهانه بازی نکردم ولی دوست داشتم هتریک کنم.

بازیکن تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم‌ملی به خاطر حضور بانوان در ورزشگاه خوب بازی کردند، توضیح داد: به خاطر حضور بانوان که نبود چون ما فوتبال خودمان را ارائه می‌دهیم. ما قبلا هم در حضور بانوان بازی کردیم. همچنین تیم کامبوج تیم خوبی بود و ضد فوتبال بازی نمی‌کرد. من از بازی‌ آن‌ها خوشم آمد و واقعا دمشان گرم. ان‌شاءالله به رده‌های بالاتر برسند.

طارمی درباره شرایط تیم‌ملی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: شرایط ما سخت است. همانطور که می‌دانید، مسئولان‌مان کمی با ما بدرفتاری می‌کنند. حق طبیعی بازیکنان است که به قول‌هایی که به‌ آن ها داده می‌شود، عمل شود. البته وظیفه بازیکنان است که در تیم‌ملی بازی کنند. اگر مسئولان به قول‌هایی که دادند عمل نکنند، بازیکنان ناراحت می‌شوند. اگر قول ندهند، ما ناراحت نمی‌شویم اما قول می‌دهند و عمل نمی‌کنند. بازیکنان تمام تلاششان را برای تیم ملی به کار می‌گیرند. این همه پول در ایران جابجا می‌شود که تازه صدایش در آمده است اما چرا فوتبالیست‌هایی که دل مردم را شاد می‌کنند، پول نگیرند؟

او در واکنش به این که کی‌روش پاداشش را گرفت و از ایران رفت، عنوان کرد: این‌ها به من ربطی ندارد ولی بازیکنان مبلغی را می‌خواهند که مسئولان باید بدهند. اگر نمی‌توانند، حداقل قول ندهند. البته وظیفه ما این است که چه با پاداش و چه بدون پاداش برای تیم‌ملی بازی کنیم.

بازیکن تیم‌ملی در پایان درباره شرایطش در لیگ پرتغال اظهار کرد: خدا را شکر توانستم در پرتغال خوب کار کنم. مربی‌مان هم از من راضی است. فکر می‌کنم گل آخری که زدم هم آفساید نبود چون در قانون جدید کتف آفساید محسوب نمی‌شود. در مورد گل‌ به خودی‌ای هم که زدم باید بگویم که گلرمان از دروازه بیرون آمد تا توپ را بگیرد. من هم فکر کردم که او توپ را مشت می‌کند و ایستادم ولی توپ به من برخورد کرد و وارد دروازه خودمان شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )