مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال و پرسپولیس روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و موقعیت خوبی در جدول ندارند.

علی جانملکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت این روزهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نوزدهم اظهار داشت: متأسفانه شاهد نزول استقلال و پرسپولیس در لیگ امسال هستیم، آنها وضعیت خوبی ندارند و هنوز نتوانسته‌اند بازی‌هایی از خود ارائه دهند که هم تماشاگرپسند باشد و هم کارشناسان را از لحاظ فنی راضی نگه دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از ۶ بازی تنها ۹ امتیاز دارد و استقلال ۶ امتیاز. یکی در اواسط و دیگری در پایین جدول قرار دارند و این برای دو تیمی که همیشه صدرنشین لیگ بوده‌اند، خوب نیست. با وجود آنکه استخوان‌بندی پرسپولیس، تغییرات زیادی نداشته اما تفکرات کالدرون هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده و کمی زمان خواهد برد تا بازیکنان این دو تیم بتوانند با تفکرات دو مربی جدید خود بیشتر آشنا شده و نتایج قابل قبولی کسب کنند.

جانملکی درباره دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان و تراکتورسازی با روندی که در پیش گرفته‌اند، دو گزینه اصلی رسیدن به قهرمانی رسیدند البته باید شهرخودرو را هم به این جمع اضافه کرد تا ببینیم آیا در آینده سرخابی‌ها می‌توانند گوی سبقت را از این سه تیم ربوده یا همچنان در میانه جدول باقی خواهند ماند؟

وی در خصوص دیدار روز پنجشنبه ایران برابر کامبوج از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام‌جهانی گفت: کامبوج حریف دندان‌گیری برای ما نخواهد بود اما این دیدار برای تیم ملی بسیار مثبت است؛ سرمربی جدید رفته‌رفته تغییرات را در تیم ملی به وجود آورده و نشان داد که ویلموتس به دقت، لیگ و بازیکنانش را زیر نظر داشته و حالا نفراتی را به تیم ملی دعوت کرده که در زمان کی‌روش هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد.

مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: تغییرات در تیم ملی را باید مثبت ارزیابی کرد، کم‌کم باید یک نسل از تیم ملی کنار رفته و نسلی جوانتر وارد تیم ملی شوند تا آینده فوتبال ما روشن‌تر شود.

جانملکی در مورد جدایی فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم امید و حضور استیلی به جای وی گفت: اعتقاد دارم مجیدی تصمیم درستی گرفت؛ وقتی شرایط مناسب نیست، نباید بی‌جهت دست و پا زد. مجیدی یک بازیکن حرفه‌ای است که سال‌ها در تیم‌های مختلف بازی کرده، تجربه بالایی دارد و مطمئناً شرایط را مناسب حضور در تیم امید ندیده است. در مورد استیلی باید بگویم با توجه به شناختی که او از بازیکنان حاضر در تیم امید دارد، بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم امید، استیلی بود و بس.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.