سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مهاجم برزیلی تیمش قطع امید کرده و به دنبال مهاجمی است که کیفیت بالاتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی در فصل نقل و انتقالات نزدیک به دو ماه وقت گذاشت و در نهایت در آستانه شروع بازی‌های لیگ، جونیور براندائو را با قرارداد تقریبا ۳۵۰ هزار یورویی به خدمت گرفت. بازیکنی که قبل از آمدنش به ایران کالدرون از وی به نیکی یاد کرده و تاکید داشت که می‌تواند خواسته‌هایش را برآورده کند. او حتی مدعی شد جونیور به خاطر اینکه در شرایط بدنی خوبی قرار دارد خیلی زود خودش را با تیم وفق خواهد داد.

کالدرون یک هفته بعد از حضور جونیور در تمرینات متوجه شد که این بازیکن نه از نظر بدنی آماده است و نه کیفیت فنی دارد و به همین خاطر در مصاحبه‌‌هایش به تعریف و تمجید‌ها از جونیور پایان داد و از باشگاه خرده گرفت که چرا در جذب بازیکن خارجی دیر عمل کرد و گزینه‌‌های مدنظرش را به خدمت نگرفت. کالدرون در نشست خبری پیش از دربی پایتخت با بیان اینکه جونیور گزینه نهم او برای پرسپولیس بود به نوعی نسخه این بازیکن را در تیمش پیچید.

بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی در جام حذفی آخرین فرصت کالدرون به جونیور بود تا خودش را نشان دهد که او در این امر ناکام بود و در بازی با شهر خودرو فرصت بازی پیدا نکرد. از این پس هم شرایط برای جونیور در پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و شاید با او رفتاری شود که خودش چمدان‌هایش را جمع کرده و راهی کشورش شود.

کالدرون در حال حاضر به فکر یک جانشین مناسب برای جونیور است و قصد دارد بازیکنی با کیفیت بیاورد. در این زمینه قرار نیست باشگاه پرسپولیس همه اختیارات را به سرمربی آرژانتینی دهد چرا که او یک بار در مورد انتخاب جونیور نمره مردودی گرفته است. از این‌رو محمد‌حسن انصاری‌فرد که مدیر کاملا فوتبالی است قرار شده در جذب مهاجم خارجی برای تیمش نقش مهمی ایفا کند.

پرسپولیس به فکر جذب مهاجم خارجی خوب است و از آنجا که بازیکنان با کیفیت هم اکنون در تیم‌های دیگر مشغول بازی هستند، این باشگاه برای نیم فصل بازیکن مدنظرش را جذب خواهد کرد.

ضمن اینکه ممکن است قرارداد جونیور زودتر از نیم فصل توافقی فسخ و وی راهی کشورش شود. ایرج عرب قبل از رفتن از پرسپولیس ۱۵۰ هزار یورو به این بازیکن پرداختی داشته که این کار در نوع خودش بسیار عجیب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.