رایزنی‌هایی صورت گرفته تا تیم فوتبال امید ایران دیدار دوستانه‌ای با استرالیا در قطر برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هدایت تیم فوتبال امید کشورمان به حمید استیلی سپرده شد و برنامه‌های این تیم در حال انجام است. طبق آخرین هماهنگی‌های صورت گرفته، قطری‌ها میزبان اردوی آماده‌سازی تیم المپیک استرالیا هستند و از همین‌رو پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با این تیم نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شده است.

هماهنگی برگزاری دیدار دوستانه با استرالیا پس از پاسخ فدراسیون فوتبال ایران و کادرفنی تیم امید، از سوی قطری‌ها صورت گرفت تا شاگردان حمید استیلی برای برگزاری بازی دوستانه با این تیم راهی دوحه شوند.

فدراسیون فوتبال قطر سال گذشته نیز میزبان بازی دوستانه تیم ملی با ونزوئلا، اردوی پیش از جام ملت‌ها و همچنین تورنمنتی برای تیم امید بود که هزینه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ایران به دنبال نداشت. اکنون نیز فدراسیون فوتبال در صورت نهایی شدن دیدار دوستانه امیدها با استرالیا هزینه‌ای جز پرواز رفت و برگشت به دوحه پرداخت نخواهد کرد و تمام هماهنگی‌های این بازی را قطری‌ها انجام خواهند داد.

در حال حاضر لیست بازیکنان تیم امید به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ارسال شده تا در صورت موافقت، کارهای مربوط به ویزا انجام شود. در صورت نهایی شدن این بازی، ملی‌پوشان امید کشورمان جمعه راهی دوحه خواهند شد و روز دوشنبه با استرالیا بازی خواهند کرد. بامداد سه‌شنبه نیز تیم به تهران باز می‌گردد تا بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )