رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر این که محرومیت سعید آقایی برای بازی امروز می‌تواند در اذهان عمومی شائبه‌هایی را ایجاد کند بیان کرد: این حکم باید برای بازی امروز لغو شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به موضوع محرومیت سعید آقایی بازیکن تیم سپاهان از بازی امروز با پرسپولیس گفت: به عنوان یکی از کوچکترین خدمتگزاران مردم شهیدپرور اصفهان از رایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به یکی از بازیکنان تیم محبوب سپاهان اصفهان صادر کرده تعجب می‌کنم . این کار در روزی انجام می‌شود که تیم سپاهان با پرسپولیس بازی دارد.

وی افزود: این محرومیت می‌تواند این شائبه را ایجاد کند که در نگاه فدراسیون و وزارتخانه تفاوتی میان برخی تیم‌ها وجود دارد. و این شائبه ایجاد می‌شود که آنها آسمان و زمین را به هم پیوند می‌زدند که فقط یک تیم یا چند تیم خاص قهرمان شود. اگر چنین حرکتی که بازیکن سپاهان انجام داده یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس یا استقلال انجام داده بود باز هم کمیته انضباطی چنین رای را صادر می‌کرد؟

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: در دربی اخیر حرکت‌های غیر اخلاقی و تخلفاتی را در میدان بازی شاهد بودیم. چطور آن افرادی که این تخلفات را مرتکب شدند محروم نیستند؟ چرا آن بازیکنان می‌توانند در بازی حضور داشته باشند اما در مقابل یکی از بازیکنان تیم سپاهان باید محروم باشد؟ این خود این شائبه را به وجود می آورد که شاید این کار هدفمند باشد که امروز تیم مقابل پیروز شود که اگر به دلیل این محرومیت تیم مقابل هم پیروز شود این برد یک برد واقعی نیست.

موسوی اظهار کرد: هنگامی در دستان یک کشتی‌گیر را ببندیم و وی را به میدان مسابقه بفرستیم قطعا او هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. این محرومیت منطقی نیست. اگر چه ورزشکاران ما باید روش و منش مردانگی را هم در میدان بازی و هم در میدان زندگی مورد توجه قرار دهند و از رفتارهای غیر اخلاقی بپرهیزند ولی اعتراض من و اعتراض مردم ما این است که بعضا یک سری رفتارهای بدتر از این از افراد دیگر سرزده ولی چنین حکمی برای او صادر نشده است؛ در این حکم درج شده که این محرومیت تا اطلاع ثانوی است؛ یعنی این محرومیت می‌تواند تا پایان لیگ هم ادامه داشته باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این حکم مقداری غیرمنصفانه است اگر می‌خواهند این شائبه را از اذهان مردم برطرف کند باید این حکم را فعلا لغو کنند؛ وقتی می‌خواهند متمهمی را محاکمه کنند جلسه‌ای برگزار می‌کنند و او را تفهیم اتهام می‌کنند. پیشتر در حکم‌هایی که کمیته انضباطی صادر می‌کرد پس از ارتکاب تخلف جلسه‌ای برگزار می‌شد و از فرد سوال می‌کردند و رای کمیته را نیز اعلام می‌کردند که در این مورد این کارها انجام نشده است.

وی در پایان بیان کرد: ما درخواست داریم این حکم تا قبل از بازی لغو شود. این درخواست من از زبان مردم اصفهان است تا به امید خدا سعید آقایی بتواند در بازی امروز حضور پیدا کند؛ چرا که این موضوع تمرکز بازیکنان و تمرکز کادر فنی را دچار مشکل می‌کند. امیدوارم این حکم لغو شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )