هافبک پرسپولیس می‌گوید بازیکنان استقلال امروز به بازیکنان این تیم فحاشی کردند و شروع کننده دعوا بودند.

به گزارش ایسنا، سیامک نعمتی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش در داربی پایتخت گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر هفته به هفته بهتر می‌شویم. شرایط ما خیلی بهتر شد. امروز نمایش خوبی جلوی استقلال داشتیم. خدا را شکر با سه امتیاز از زمین خارج شدیم. برای رسیدن به صدر جدول این سه امتیاز نیاز بود.

او درباره خطای شدید عارف غلامی روی او گفت: امروز دو صحنه روی من خطا شد. ابتدا عارف غلامی با کف پا به بدن من زد. خواهش می‌کنم کمیته انضباطی فیلم امروز را ببیند. دقیقه ۹۰ بازیکن حریف با زانو به گیج‌گاه من زد که فکر می‌کنم کارت قرمز مستقیم داشت اما بنیادی‌فر مراعات کرد.

هافبک پرسپولیس درباره فحاشی بازیکنان استقلال به بازیکنان این تیم اظهار کرد: امروز فحاشی و همه چیز بود. از کمیته انضباطی می‌خواهم فیلم بازی را ببیند.

او در واکنش به این سوال که از روی فیلم نمی‌توان متوجه فحاشی‌ها شد، تاکید کرد: از روی فیلم فحاشی را نمی‌فهمند اما بازیکنان این تیم شروع کننده دعوا بودند. چند بازیکن استقلال دنبال دعوا بودند.

او درباره رسیدن به صدر جدول و تلاش برای قهرمانی گفت: اسکلت تیم ما حفظ شده و ان‌شاءالله با تفکرات کادر فنی جدید دوباره برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. ما سه امتیاز بازی با تراکتور را از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم به صدر جدول برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.