هافبک پیشین استقلال گفت: با بازی ضعیفی که آبی پوشان از خود به نمایش گذاشتند این تیم برابر پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نودمین دیدار سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان سرخپوشان با تک گل دقیقه ۸۱ مهدی عبدی به برتری رسیدند.

مهدی فنونی زاده پس از شکست یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس گفت: نمی دانم در مورد این دیدار چه بگویم. اشتباهات هر دو تیم زیاد بود. استقلال شروع خوبی داشت. شاید اگر آن پنالتی گل می شد همه چیز عوض می شد اما رفته رفته بازی به جنجال کشید و پس از آن ضریب اشتباهات بازیکنان آنقدر زیاد شد که صدای تماشاگران هم درآمد.

فنونی زاده افزود: در این بازی بد، استقلال بدتر بود و هیچ حرفی برای گفتن نداشت. متاسفانه معلوم نیست در این تیم چه می گذرد و چه کسی باید پاسخگو باشد. سرمربی ایتالیایی استقلال شرایط خوبی ندارد و حالا از ۴ بازی تنها ۲ بازی بدست آورده است.

وی گفت: استقلال به یک دروازه بان نیاز دارد. حسین حسینی تنهاست و انگیزه هایش از بین رفته است. سال گذشته او یکی از بهترین گلرهای ایران بود اما حالا شرایط فصل پیش را ندارد.

هافبک پیشین استقلال خاطرنشان کرد: مدیران استقلال باید فکری به حال این تیم کنند زیرا اگر این روند ادامه داشته باشد نه تنها قهرمان نخواهیم شد بلکه در پائین جدول باقی خواهیم ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.