کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد موعود بنیادی‌فر به موقع از کارت‌های خود در دربی ۹۰ استفاده نکرده است.

نادر جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دربی ۹۰ و صحنه اعلام پنالتی به سود تیم استقلال در نیمه نخست اظهار داشت: صحنه‌ای که ما دیدیم و با توجه به زاویه دوربین به نظرم خطای پنالتی روی مهاجم استقلال رخ نداد. البته باید زاویه دوربین روبه‌رو را هم دید، اما همان‌طور که گفتم این صحنه‌ای که ما دیدیم،‌ پنالتی نبود.

وی گفت: هنگام زدن ضربه پنالتی بیرانوند هم یک گام زود به جلو آمد و پنالتی باید تکرار می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت بنیادی‌فر در نیمه دوم نیز تصریح کرد: در این نیمه هم فقط در دقیقه ۵۹ توپ به دست شجاع خلیل‌زاده برخورد کرد که داور آن توپ را خطا نگرفت. البته دوربین‌های تلویزیونی آن صحنه را نشان ندادند و مشخص نبود داخل محوطه جریمه بود یا بیرون.

جعفری همچنین با تأکید بر اینکه اخراج علی کریمی از زمین کاملاً درست بوده است درباره درگیری‌های فراوانی که در بازی رخ داد، گفت: متأسفانه چون بنیادی‌فر کنترل خوبی روی بازی نداشت و به موقع از کارت‌های خود استفاده نکرد، باعث تشنج در بازی شد. کارت برای کنترل بازی است و وقتی به موقع از آن استفاده نمی‌کنید و مصلحتی سوت می‌زنید، همین اتفاقات می‌افتد.

وی در مورد صحنه گل پرسپولیس و اینکه آیا این گل به نام مهدی عبدی ثبت می‌شود یا سیدحسین حسینی، خاطر نشان کرد: در صحنه گل توپ توسط مهاجم پرسپولیس به سمت دروازه زده شد و گل باید به نام او ثبت شود. درست است توپ پس از برخورد به پشت دروازه‌بان استقلال وارد دروازه شد، اما زننده ضربه بازیکن پرسپولیس بود.

کارشناس داوری: پنالتی استقلال اشتباه بود/ بیرانوند زود جلو آمد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.