اظهارات تند امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، واکنش قابل پیش‌بینی سرمربی زردپوشان خوزستانی را به دنبال داشت.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار سپاهان - مسجدسلیمان گفت: ابتدا باید بابت عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی کنم، چون باید به پرواز می‌رسیدم و زمان محدود بود. اگر به کنفرانس می‌رفتم پرواز را از دست می‌دادم، ولی چند ساعت بعد دیدم که آقای قلعه‌نویی صحبت کرده است و این حق را برای خودم و تیم مسجدسلیمان قائلم تا در مورد حرف‌های ایشان صحبت کنم. متأسفانه سرمربی سپاهان که پیشکسوت من است، زحمات بازیکنان و بازی تاکتیکی مسجدسلیمان را با حرف‌هایش زیر سؤال برد.

وی در ادامه تأکید کرد: من صبح امروز بازی را دیدم تا بتوانم با آگاهی کامل صحبت کنم. خیلی‌ها تصور می‌کردند که مسجدسلیمان روی کاغذ باید به سپاهان ببازد و قلعه‌نویی هم برای کسب سه امتیاز و بهبود شرایط تیمش در جدول روی سه امتیازی بازی مقابل ما حساب باز کرده بود، ولی بعد از پایان بازی صحبت‌هایی مطرح شد که فقط حکم توجیه نتیجه نگرفتن سپاهان را داشت. من فیلم بازی را دیدم و غیر از صحنه مصدومیت سوشا مکانی که در پایان بازی کارش به بیمارستان کشید، هیچ‌کدام از بازیکنان ما برای وقت تلف کردن خودشان را به زمین نینداختند تا برانکارد به زمین بیاید.

تارتار همچنین خاطر نشان کرد: قلعه‌نویی گفته که روز مرگم است تا به بازیکن بگویم خودش را به زمین بیندازد. اگر فوتبالیستی بگوید که تارتار گفته «خودت را زمین بینداز»، من مربیگری را کنار می‌گذارم. آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند دنبال این کارها نیستم و همیشه دوست دارم تیمم روی یک اصول تاکتیکی خاص بازی کند.

قلعه‌نویی: آن چیزی که نفت مسجدسلیمان مقابل ما بازی کرد فوتبال نبود!/ روز مرگ من است که تیمم تحت هر شرایطی بخواهد ببرد

سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان با بیان اینکه حرف‌های قلعه‌نویی حکم توجیه را داشت، تصریح کرد: اعتقاد من این است که مربیان باید با احترام در مورد تیم مقابل صحبت کنند. در این بازی سوشا مکانی عملکرد خوبی داشت. به جای اینکه قلعه‌نویی از سوشا تعریف کند و بگوید که این دروازه‌بان دوباره می‌تواند به تیم ملی دعوت شود، به یکباره می‌گوید که دروازه‌بان‌ها مقابل تیم ما ستاره می‌شوند و در بازی‌های بعدی طور دیگری هستند و البته حرف از تغییر قانون بازی جوانمردانه می‌زند.

وی در گفت‌وگوی خود با تسنیم یادآور شد: ایشان همچنین از اعداد یک، دو و سه یاد کرده و گفته است که بازیکنان مسجدسلیمان با شنیدن این اعداد خودشان را به زمین می‌انداختند، در حالی که این عددها مربوط به کارهای تاکتیکی ما در نقاط مختلف زمین است. ما مثل بعضی‌ها در خانه نمی‌نشینیم که اوت‌انداز، ایستگاهی‌زن، ارسال‌کننده و چهار بازیکن دو متری جذب کنیم، ما روی فوتبال و مسائل تاکتیکی وقت می‌گذاریم و مثل برخی نیستیم که فقط لذت ببریم. اگر فیفا به ایران باید به خوبی متوجه می‌شود که کدام مربیان وقت می‌گذارند، کدام مربیان در کارشان دنبال بیزنس هستند و کدام مربیان تیم چند ۱۰ میلیاردی می‌بندند.

تارتار: برای تیمی که با هم باشد غیرممکنی وجود ندارد/ نتیجه بازی مهم‌تر از سلامت بازیکنان نیست

تارتار افزود: من تصور می‌کردم قلعه‌نویی واقع‌بین است، ولی با حرف‌هایی که زد دیگر برای من آن قلعه‌نویی سابق نیست. ما جوانمرد نیستیم، چون شکست نخوردیم؟! فصل گذشته هم همین بازی را برابر سپاهان انجام دادیم، ولی باختیم که آقای قلعه‌نویی به من تبریک گفت. مطمئن باشید اگر این بازی را هم می‌باختیم قلعه‌نویی به من و مسجدسلیمان تبریک می‌گفت!

سرمربی مسجدسلیمان در پایان گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم، همین‌طور از هواداران بختیاری که ما را در اصفهان تنها نگذاشتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )