سرمربی تیم فوتبال سپاهان به انتقاد از شیوه بازی تیم نفت مسجدسلیمان پرداخت و آن را دور از بازی جوانمردانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در نیمه اول بازی زیاد خوبی را شاهد نبودیم و یک موقعیت داشتیم. در نیمه دوم اما فوتبال خوبی را بازی و موقیعت‌های زیادی خلق کردیم. امروز سوپرمنی به نام سوشا مکانی درون دروازه نفت بود. این هم از شانس ماست که دروازه‌بان مقابل ما دروازه‌بان هفته می‌شود و هفته بعد طور دیگری.

وی با تشکر از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: امروز برد حق ما بود. نه تنها در این بازی، بلکه در دیدار قبلی نیز حق‌مان پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: من فقط یک گله دارم. از فیفا می‌خواهم کلمه فیرپلی را بردارد، چون اینجا یک معنای دیگری دارد! تا می‌گفتند یک، یک نفر از تیم آنها روی زمین می‌افتاد، تا دو می‌گفتند دو نفر و تا سه، سه نفر روی زمین می‌افتادند! این اسمش فوتبال نبود. از سوشا مکانی به خاطر عملکردش تشکر می‌کنم، اما از فیفا می‌خواهیم فیرپلی را معنا کند. تا حرف می‌زنیم، به بودجه تیم‌شان ارتباط می‌دهند. این مسئله چه ربطی به بودجه باشگاه دارد؟! از مهدی تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند تا تکلیف این کلمه را مشخص کنند.

قلعه‌نویی در واکنش به طرح این موضوع که سپاهان در خط حمله مشکل دارد، گفت: زمانی باید به عنوان مربی ناراحت باشم که تیمم موقعیت گل نداشته باشد. ما هم بازی مالکانه انجام دادیم و هم موقعیت گل ایجاد کردیم.

وی در واکنش به صحبت‌های مدیررسانه‌ای تیم نفت مبنی بر فحاشی تماشاگران سپاهان علیه این تیم اظهار کرد: اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد، آن را محکوم می‌کنیم، چون در فرهنگ تماشاگران سپاهان چنین چیزی وجود ندارد، اما طرفدار به ورزشگاه می‌آید که فوتبال ببیند، نه اینکه با هر اتفاقی جریان بازی متوقف شود و حوصله تماشاگر سر برود. تا می‌گفتند یک، یکی از بازیکنان نفت روی زمین می‌افتاد، تا می‌گفتند دو، دو نفر تا می‌گفتند سه، سه نفر روی زمین بودند. این مسئله برای من قابل هضم نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: من در تمام تیم‌ها مربیگری کرده‌ام، از تیم پایین جدول گرفته تا تیم ملی و خدا را شکر آمار گلزنی تیم‌هایم همیشه بالا بوده است. روز مرگ من است که تیمم تحت هر شرایطی بخواهد ببرد. یک زمانی هست که لایه‌های دفاعی دارید، اما این مدل بازی کردن درست نیست. بهتر است کلمه فیرپلی را جمع کنند یا کلاسی برای مربیان گذاشته تا فیرپلی را معنا کنند!

قلعه‌نویی افزود: برای فوتبال بد است که بازی وقت‌های تلف شده زیادی داشته باشد. در یک بازی هشت دقیقه وقت تلف شده گرفتند که دو دقیقه آن برای داور بود. امروز شش دقیقه وقت تلف شده گرفتند. یک بازی باید دو یا نهایتاً سه دقیقه وقت تلف شده داشته باشد. وقتی تماشاگر این حرکات را در زمین می‌بیند، ناراحت می‌شود.

وی درباره وضعیت محمدرضا حسینی هم بیان کرد: حسینی از شرایط بازی دور بود و نیاز دارد که بازی به بازی بهتر شود. حسینی بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است و هفته به هفته بهتر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.