سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خدا را شکر می‌کنم که مثل بازی قبل‌مان تنبیه نشدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از برتری ۲ بر صفر نساجی برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی سخت و طاقت‌فرسایی بود، خدا را شکر می‌کنم که مثل بازی قبل‌مان تنبیه نشدیم. چند خوشحالی دارم، اول اینکه امین رضایی را به فوتبالش برگرداندیم. امیدوارم او اعتماد به نفس خود را پیدا کند و قدر این اعتماد ما را بداند.

وی عنوان کرد: همه شرایطی را در این فوتبال تجربه کردم ولی واقعا خوشحالی‌ام از این موضوع است که مردم با چنین سختی به ورزشگاه می‌آیند و خوشحال به خانه می‌روند. آنها با باخت تیمشان ناراحت و با برد خوشحال می‌شوند. تماشاگران ما هفته پیش با وجود باخت کلی از ما حمایت کردند. بازی با سایپا را باختیم ولی به نظرم بردیم. آن باخت باعث شد امروز برنده باشیم و خیلی از آیتم‌ها را از آن خود کنیم. مشکلات زیادی داریم ولی هیچ وقت شِکوه نکردیم و تا آخر فصل هم نمی‌کنیم.

مهاجری گفت: این‌طور نیست که ما با یک برد به عرش برسیم و با یک باخت همه چیز را از دست بدهیم. تازه در ابتدای راه هستیم و سعی کردیم بهترین فوتبال‌مان را خواسته میل تماشاگران انجام دهیم، هنوز هم می‌گویم به یکی دو بازیکن نیاز داریم تا تیم‌مان کامل شود. امروز ۳ تعویض کردیم و یکی از تعویض‌ها عباس‌زاده به زمین آمد و در ۱۵ دقیقه برای تیم مثمر ثمر بود، این درکی است که در تیم ما جا افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: باید روح همدلی و یکدلی را در بچه‌هایمان جا بیندازیم و من و بازیکنان بدانیم که اولویت‌مان نساجی است. وقتی نفس تماشاگران را احساس می‌کنیم به خودمان می‌گوییم که حق اشتباه نداریم چون می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم این روزها را در فوتبال قائمشهر بیشتر ببینیم.

مهاجری گفت: منِ مربی یک ابزار هستم و مهم این بچه‌ها هستند که درک داشته باشند و شرح وظیفه‌شان را انجام دهند. ما در احساس مسئولیت ضعف داریم. روزی که آمدم به بچه‌ها گفتم که ذهنیت تیم برنده را باید در تیم‌مان القا کنیم. روزهای سختی داریم و نمی‌توانم برد و باخت را پیش‌بینی کنم. اگر امروز توانستیم بازی را ببریم حاصل آن حمایت تماشاگران در هفته گذشته بود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این تیم‌هایش دفاعی بازی می‌کردند، آیا به درخواست هواداران در نساجی شیوه بازی تیم او عوض شده و هجومی بازی می‌کنند؟ گفت: درخواست هواداران یک بحث است، ما بحث عمده‌مان ابزار است. با ابزار دفاعی حماقت است که حمله کنیم. در پدیده هم بهترین خط حمله را داشتیم که بعد از آن مشکلاتی به وجود آمد. ما در تیم نساجی ابزار مناسب را داریم و می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی نساجی در خصوص رفاقت بین بازیکنان تیم عنوان کرد: این یک مورد است و ما این مسئله را به کل تیم منتقل کنیم. این موضوع را می‌خواهیم در تیم جا بیندازیم که ما همه یک اولویت و سالار داریم که آن هم نساجی است. همه باید برای نساجی بجنگیم و امروز به بچه‌ها گفتم نه من بردم و نه بازیکنان، امروز نساجی برنده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.