سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به دنبال شکست مقابل نساجی مازندران به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از جدال تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بچه‌های تیم ما فکر می‌کنند همچنان در لیگ بازی می‌کنند. ما باید جنگ کنیم، دعوا کنیم، بسازیم و با تمام وجود کار کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود. این سومین بازی است که بد بازی کردیم و شایسته باخت بودیم. تیم ما در سه دیداری که شکست خورده، در هیچ نقطه‌ای از زمین برتری نسبت به حریف نداشته، چه از نظر تاکتیکی که مقصر صد درصد مربی است و چه از نظر تکنیکی و فردی که مقصر بازیکنان هستند. امروز تحت فشار تماشاگران و تیم خوب نساجی قرار گرفتیم و باختیم و به حریف هم تبریک می‌گویم.

وی افزود: فکر می‌کنم روی چیدمان اشتباهاتی داشته‌ام. در واقع فکر می‌کردم این بازیکنان جوابگو باشند، ولی متأسفانه این‌گونه نبوده است و باید تجدیدنظر کنیم و بتوانیم شرایط را بهتر کنیم و به مسیرمان ادامه بدهیم. به‌هرحال امروز نالایق و شایسته شکست بودیم و از مردم بوشهر عذرخواهی می‌کنم. انتقاداتی که آنها به ما می‌کنند، به ما وارد است و امیدوارم بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و مسیرمان را از این مسیر بدی که در آن هستیم، تغییر بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره حمایت تماشاگران نساجی گفت: نساجی مقابل تماشاگرانش واقعاً با قدرت است و من هیچ جای دنیا چنین جوی را ندیدم که این‌قدر پرشور و حامی باشند. به نظرم حمایت آنها می‌تواند آینده خوبی را برای نساجی رقم بزند.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی مسئولان باشگاه شاهین به او اولتیماتوم داده شده است یا خیر، عنوان کرد: اولتیماتوم نبوده است، ولی خودم شرمنده می‌شوم. به‌هرحال باید تیمی بسته شود که لیاقت لیگ برتر را داشته باشد. بچه‌های ما هنوز فکر می‌کنند در لیگ یک بازی می‌کنند. ما تغییر زیادی نداشتیم و ۱۷ نفر را از سال گذشته نگه داشتم. فکر می‌کردم که آنها ارزش خود را می‌دانند، ولی باید یک چیزی به من بدهند که چیزی هم از من بخواهند. سطح تیم ما همین است. به‌هرحال باید جنگ و دعوا کنیم و کارمان را پیش‌ ببریم. اگر با این تیمی که ناشایست بازی می‌کند، اولتیماتوم هم بدهند، حق مدیران باشگاه است، ولی با تمام وجود کار می‌کنیم که شرایط بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: صبا در لیگ برتر بود، ولی از لیگ یک بازیکن آوردم. در استقلال خوزستان و سپاهان هم از لیگ یک بازیکن آوردم، ولی تفکرات بازیکنان فعلی‌ام هنوز در لیگ یک است و تمرکز کافی نداریم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند تیمش را از این بحران خارج کند یا خیر، گفت: صد درصد. من تیم‌هایی داشتم که توانستیم آنها را جمع کنیم. باید تفکر بازیکنان را تغییر بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.