سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیم صنعت نفت شرایط خوبی دارد و آن‌ها می‌توانستند در بازی هفته قبلشان با پرسپولیس یک امتیاز بگیرند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خوشحالم از اینکه در آبادان هستم؛ شهری که هم زنده است و فوتبال بخش اعظمی از زندگی مردم است. وقتی به آبادان می‌آیم لذت می‌برم. هر نتیجه‌ای که اتفاق بیفتد لذت می‌برم که بین مردم خونگرم آبادان هستم.

او درباره بازی هم، گفت: فردا با صنعت نفت کاملا متفاوتی بازی داریم. بر خلاف سال‌های قبل در این فصل شروع خوبی داشته‌اند. مثل دو سال پیش فراز کمالوند که لیگ را در اینجا خیلی خوب شروع کرد. نتایج معقولی هم گرفته‌اند و اندوخته بهتری نسبت به ما دارند. این نشان می‌دهد که عملکردشان خوب بوده است. در بازی با پرسپولیس هم فکر می‌کنم که می‌توانستند مساوی کنند.

منصوریان اضافه کرد: در کل بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم و با شناختی که از مربی تیم و نحوه تدارک تیم تمام مربیان کروات در طول فصل دارم قطعا تیمی هستند که دونده‌اند و می‌خواهند در خانه امتیازات لازم را جمع کنند. ما هم شرایط‌مان هر روز بهتر می‌شود و به نقطه امیدواری کار تاکتیکی در بازی با تراکتور رسیدیم اما بعد از بازی به بازیکنان گفتم هر چه در این بازی رخ داد به خاطرات پیوست. بازی با صنعت نفت کاملا متفاوت است و امتیاز گرفتن در آبادان برای ما خیلی مهم است. امیدوارم هر تیمی که لیاقت لازم را دارد بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

او در پایان گفت: مهاجم نیجریه‌ای ما به این بازی می‌رسد. ارسلان مطهری در کاروان ما نیست ولی خدا را شکر ضربه مهلکی که خورد خطرش از آن چیزی که ما فکر می‌کردیم کمتر است و فقط روی زانویش فشار آمده است. او برای بازی با استقلال آماده می‌شود. ۳ بازیکن سرباز ما کارت بازی‌شان صادر شده و به همین جهت از مسئولان سپاه و فدراسیون تشکر می‌کنم. خلعتبری هم از هفته آینده در ترکیب ۱۸ نفره حضور دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )