سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است ورزشگاه خانگی نساجی جو خیلی خوبی دارد اما تیمش با وجود تازه لیگ برتری شدن، تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، عبدالله‌ ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی در هفته چهارم اظهار کرد: بازی سخت و مهمی داریم. نساجی تیم خوبی نشان داده و مقابل هوادارانش بازی‌ ویژه‌ای انجام می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بدی که داریم، امیدوارم در دیدار با نساجی با دست پر به بوشهر برگردیم.

ویسی درباره هواداران نساجی گفت: تیم ما این جو را دیده است و تماشاگر پرشور دارد. من قبلا به مازنداران آمده‌ام و جو این ورزشگاه را می توان به ورزشگاه‌های اروپایی تشبیه کرد. البته با نهایت احترام به هواداران نساجی، ما به جو ورزشگاه کاری نداریم و کار خود را انجام می دهیم. امیدوارم این جو اثر منفی روی تیم ما نگذارد. ما تیم نوپای لیگ برتری هستیم اما این جو را دیده‌ایم و اتفاق جدیدی نیست.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تاخیر در بازی‌ها اتفاق خوبی نبود اما برنامه خوبی تا پایان فصل داده‌اند. اشتباه داوری در همه بازی‌ها است و تا این جا هم اشتباهاتی به ضرر ما بوده است. از داوران جوان می خواهم بیشتر دقت کنند و از کمیته داوران هم بابت این چینش خوب تشکر می‌کنم. تیم انتهای جدولی فرقی با بالای جدولی ندارد و جنگ تاکتیکی آن‌ها در زمین است. لیگ ما لیگ پویایی است و امیدوارم لیگ بتواند از این حجم از مربیان خوب استفاده کند.

او در پایان درباره توپ‌های لیگ برتری تصریح کرد: توپ‌هایی که به ما دادند خوب نیست. توپ تمرین دیروز ما بیضی شده بود و نخ‌هایش جدا شده بود. ما با کسی دشمنی نداریم و دوست داریم کیفیت بازی بالا برود. باید توپ های خوب بیاورند زیرا لیگ ما حرفه‌ای است و تیم های ما در مسابقات بین المللی حضور دارند و باید با بهترین امکانات تمرین کنند. امیدوارم توپ‌ها را بررسی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.