وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال گفت که تیمش یک بازی سخت و حساس را برابر پرسپولیس پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم استقلال در مورد دربی ۹۰ اظهار داشت: همه شرایط و حساسیت این بازی را می‌دانند. شاید بگویند ما خوب نتیجه نگرفتیم، اما می‌خواهیم در این بازی بهترین نمایش را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم. باید در دربی نتیجه خوبی بگیریم تا هم برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم و هم در جایگاه خوبی در جدول قرار بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره محرومیت فرشید اسماعیلی و اعتراض این باشگاه به کارت اشتباهی که به این بازیکن در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان داده شد، گفت: متأسفانه یک اشتباه باعث شد که ما فرشید را برای این بازی نداشته باشیم. پر کردن جای خالی او کار سختی است، اما به هر حال فرشید را نداریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند در ترکیب خوب کار کنند.

غفوری در خصوص اینکه استقلال علاوه بر اسماعیلی شیخ دیاباته و مهدی قائدی را هم به دلیل مصدومیت ندارد و وضعیت آبی‌پوشان با غیبت این نفرات چطور خواهد بود، خاطرنشان کرد: دیاباته را نداریم، اما قائدی به بازی می‌رسد. نمی‌دانم شما چطور می‌گویید ما او را نداریم. قائدی خوب تمرین می‌کند و شرایط بازی را هم دارد.

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود استقلال بد بسته شده و به طور مثال در پست خط حمله بازیکنی جز دیاباته خریداری نشد تا استقلال بتواند قدرت بیشتری در این بخش داشته باشد و به همین دلیل در سه هفته اول نتایج خوبی نگرفته است، گفت: بازیکنانی که در اختیار داریم، اگر بخواهیم کارشناسی صحبت کنیم، کسی نمی‌تواند بگوید تیم ضعیفی داریم. همه این بازیکنان توانمند هستند و شاید بیشتری مسئله ما تغییرات زیاد است. برخی‌ها تغییرات زیادی در تیم ایجاد کردند، رفتند و خودشان را پنهان کردند و استقلال به این شرایط رسید. با این حال ما وضعیت‌مان بهتر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص انگیزه‌های تیمی و شخصی آبی‌ها برای دربی ۹۰ گفت: قطعاً هر تیمی تلاش می‌کند تا در انتهای لیگ بتواند بهترین نتایج را بگیرد و قهرمان شود و برد در دربی انگیزه زیادی می‌دهد. انگیزه‌های شخصی هم برای هر بازیکنی وجود دارد و بازیکنان با درخشش در دربی می‌توانند ماندگار شوند.

غفوری درباره پیش‌بینی‌اش از دربی و اینکه آیا قول گلزنی می‌دهد یا نه، اظهار داشت: بازی را که نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. می‌توانم قول بدهم خودم بهترین عملکرد را داشته باشم. سخت است دفاع گلزنی کند، اما سعی می‌کنیم بهترین بازی را انجام بدهیم تا هواداران‌مان به ما افتخار کنند.

وی درباره اجرایی نشدن قانون ۹۰ به ۱۰ برای حضور هواداران میزبان و میهمان، گفت: این مسئله به من ارتباط ندارد و مسئولان باید تصمیم می‌گرفتند که فکر می‌کنم نشد. اگر ۹۰ به ۱۰ فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب در می‌آمد و در بازی برگشت همین قانون برای پرسپولیسی‌ها به اجرا در می‌آمد. همانطور که در اروپا اینگونه است و میزبان و میهمان از شرایط‌شان استفاده می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.