سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: واقعا خوشحالم اینجا هستم و مقابل تیم خوب تراکتور بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: واقعا خوشحالم اینجا هستم و مقابل تیم خوب تراکتور بازی می‌کنیم. از همان سال‌های اولی که وارد ایران شدم تراکتور را می‌شناسم. برای من باعث افتخار است با این تیم بازی می‌کنیم. از همان سال‌های اول که به ایران آمده‌ام با بازیکنان بزرگی از این شهر مانند ستار همدانی و کریم باقری کار کرده‌ام. برخی از بازیکنان از این خطه هم در تیم ما حضور دارند و خیلی خوشحالم در این شهر حضور دارم. اینجا مردمان خیلی خوبی دارد.

وی افزود: آذربایجان منطقه فوتبال‌خیزی است. همین الان پنج بازیکن تیم من که برای آذربایجان هستند بسیار مودب و خوب هستند. همیشه بازیکنانی که از این خطه داشته‌ام همینطور بوده‌اند.

فردا صد و پنجاهمین بازی است که شما در فوتبال ایران روی نیمکت می‌نشینید و جه برنامه‌ای برای بازی با تراکتور دارید تا با برد زمین را ترک کنید». سرمربی تیم گل‌گهر در واکنش به طرح این سوال گفت: باعث افتخار من است و فکر می‌کنم بیشتر از این کار کرده‌ام. هشت سال من در لیگ برتر مربیگری کرده‌ام و شاید تعداد سرمربیگری‌ام بیش از ۲۶۰ بازی باشد، اما گذشته‌ها گذشته است. تراکتور تیم بسیار قابل احترامی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. من مربی ترسویی نیستم و حتی مقابل بارسلونا هم به هیچ عنوان نمی‌ترسم و سعی می‌کنم بهترین فوتبالی که می توانیم را ارائه کنیم و قطعاً تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا برنده شویم، اما این را هم می‌دانیم تراکتور تیم کوچکی نیست و قابل احترام است. هه چیز برمی‌گردد به فلسفه مربی،‌ همانطور که گفتم من مربی ترسویی نیستم و همه تلاشم را می کنم تا برنده باشم.

بگوویچ در مورد هدف‌گذاری تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: من از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که هر امکاناتی که برای حضور در لیگ برتر می‌خواستیم را مهیا کردند. درست است تیم ما تجربه لیگ برتری را ندارد و قطعاً اولین و مهم‌ترین هدف‌مان در سال نخست بقا در لیگ برتر است، ولی اگر خوب بازی کنیم و رتبه بهتری کسب کنیم،‌ چراکه نه. همیشه هدف من این بوده که از روز قبل بهتر و بهتر باشیم. البته باشگاه ما هم باید به حمایت‌های خود ادامه دهد و امکانات بیشتری فراهم کند. امیدوارم هر چه که پیش می‌رویم شهر سیرجان هم به خطه فوتبال‌خیز ایران تبدیل شود.

وی در خصوص اینکه دیدار تیمش برابر تراکتور گفته می‌شد قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما این تصمیم از سوی کمیته انضباطی گرفته نشد، عنوان کرد: وقتی شنیدیم قرار است بازی بدون تماشاگر باشد، ناراحت شدم ما برای تماشاگران فوتبال بازی می‌کنیم. تمام ارکان تیم برای تماشاگران تلاش می‌کنند. بسیار خوشحالم فردا مقابل هواداران خوب تراکتور بازی می‌کنیم. به هیچ عنوان به این هم فکر نکردم حضور یا عدم حضور هواداران برای ما مفید است یا نه، من به فوتبال فکر کرده‌ام و از این بابت خوشحالم، فوتبال یعنی هوادار. فوتبال را برای من و شما بازی نمی‌کنیم، فوتبال یعنی هواداران. بسیار از این بابت خوشحالم و از کسانی که این تصمیم را گرفته‌اند بسیار تشکر می‌کنم.

سرمربی گل‌گهر درباره عملکرد خوب خط دفاعی تیم تراکتور نیز بیان کرد: دنیزلی مربی بزرگ و قابل احترامی است و با مدافعانش کار کرده است تا گل نخوردند. تمام تلاش ما هم این است که بتوانیم روزنه‌ای پیدا کنیم تا گل بزنیم. تلاش همه مربیان هم این است تا به موفقیت برسند.

بگوویچ در ادامه با اشاره به فعالیت چند ساله‌اش در فوتبال ایران و اینکه چه تیم‌هایی را شانس قهرمانی در فصل جاری می‌بیند، یادآور شد: باعث غرور من است و افتخار می‌کنم اگر برای فوتبال ایران کاری کرده باشم. الان جای این نیست که در مورد گذشته صحبت کنیم، اما وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و می‌بینم چه بازیکنانی به فوتبال ملی معرفی کرده‌ام،‌ افتخار می‌کنم. زود است پیش‌بینی کنیم اما تیم‌های تراکتور، سپاهان،‌ پرسپولیس، شهر خودرو و حتی استقلال شانس قهرمانی هستند، اما چهار تیم اولی که نام بردم شانس بیشتری برای رسیدن به این عنوان را دارند.

ابراهیمی: نتایج خوب پارس جنوبی هم شروع می‌شود/ تساوی ما با گل‌گهر عادلانه نبودسرپرست گل‌گهر: مقابل پارس جنوبی داوری به تیم ما ظلم کرد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.