سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به خاطر اینکه آن‌ها طرفدار زیادی ندارند بازی‌های داخل و خارج از خانه‌شان تفاوتی ندارد.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی اظهار کرد: یک بازی خانگی داریم که برای تیم‌هایی مثل ما بازی داخل و خارج از خانه نمی‌تواند امتیازی محسوب شود. چیزی که تفاوت‌ها را مشخص می‌کند هواداران تیم‌ها هستند که ما از خیلی از تیم‌ها در این بخش جدا هستیم. با توجه به اینکه فردا بازی‌ها همزمان هستند، مسابقه ما خیلی طرفدار ندارد. البته این موضوع می‌تواند در روند یا کیفیت یک بازی نسبت به بازی‌هایی که هوادار دارد تفاوت ایجاد کند.

او ادامه داد: ما با تیمی بازی داریم که ۳ امتیاز از ۳ بازی خودش دارد ولی ما فقط یک امتیاز داریم. به نظر خودم و گروه‌مان حق ما بیشتر از این یک امتیاز است. برای اینکه به این حق در ادامه برسیم چاره‌ای نداریم که ماشین‌سازی را در یک بازی خانگی شکست بدهیم و به ۳ امتیاز برسیم و وضعیت خودمان را در جدول مقداری بهتر کنیم. البته با همه احترامی که برای تیم خوب ماشین‌سازی، هوادارانش و آقای خطیبی قائل هستم، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی با برد زمین را ترک کنیم و در ادامه بتوانیم در لیگ شرایط بهتری از نظر امتیاز پیدا کنیم.

فرکی اضافه کرد: در بازی با پدیده یک روز خیلی بد داشتیم و در همان نیمه اول دو گل خوردیم. در ادامه بهتر شدیم. در بازی با نساجی بازی را ۴ بر ۳ واگذار کردیم که می‌توانستیم برنده آن بازی شویم. یک بازی پر گل و جذاب بود که اشتباهات فردی باعث شد بازی را واگذار کنیم. با اینکه عملکردمان نسبت به بازی اول بهتر بود. در بازی سوم تیم برتر میدان در مقابل شاهین بودیم. هر دو با ۲ شکست پا به زمین گذاشتیم. آن چیزی که از نظر امتیاز برای ما اتفاق افتاده حق‌مان نبوده است ولی از نظر کیفیت فوتبال بازی خوبی را ارائه کردیم و بازی به بازی بهتر شدیم. امید ما این است در ادامه بتوانیم همین روند را دنبال کنیم و کیفیت بازی خوب‌مان را همراه با نتیجه کنیم. نتیجه در فوتبال حرف اول را می‌زند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا در تیمش جای خالی یک بازیکن کاریزماتیک را احساس نمی‌کند بیان کرد: هر تیمی در مجموعه خودش نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند شرایط بازی را عوض کنند. گاهی وقت‌ها این شرایط وجود دارد اما در حال حاضر خیلی از تیم‌ها در این بخش دچار مشکل هستند. ما مجموعه بازیکنان خوبی داریم. ضمن اینکه من اعتقادم به هر دو بخش است. یعنی اینکه ما هم یک تیم باشیم و کار گروهی را دنبال کنیم و دوم اینکه نتیجه بازی را بازیکنان شاخص و توانمند و خاص تغییر بدهند. در دنیا هم می‌بینیم که چنین بازیکنانی وجود دارند. در فوتبال و تیم ما این کمبود به چشم می‌آید. در ۳ بازی گذشته موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادیم. خلق موقعیت کردیم اما در ضربه نهایی شانس نداشتیم. ما جابر انصاری را داریم که با همین هدف او را جذب کردیم که متاسفانه با بدشانسی رو به رو شد و الان در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند و امیدوارم زودتر به جمع ما اضافه شود. ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در ادامه این مشکل را با استرس و فشار کمتر حل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.