ستاره پرتغالی خط حمله تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید دوست دارد که دوران بازیگری‌اش را با افتخارات فردی بیشتری از همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا به پایان برساند و این را حق خود می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو به تازگی با برنامه صبح بخیر بریتانیای شبکه ITV مصاحبه‌ای انجام داده که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشته است. او در بخشی از این مصاحبه اعتراف کرده که خودش را لایق کسب جوایز فردی بیشتری نسبت به لیونل مسی می‌داند تا به این ترتیب جایگاهش را به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ تثبیت کند.

رونالدوی ۳۴ ساله که تاکنون پنج بار توپ طلا به عنوان مهمترین جایزه فردی فوتبال دنیا را از آن خود کرده است، در کسب این افتخار با مسی برابر است، اما او می‌خواهد در سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش بر تعداد این جوایز اضافه کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: نام مسی در تاریخ فوتبال حک شده است، اما من فکر می‌کنم که باید شش، هفت یا هشت توپ طلا داشته باشم تا بالاتر از او قرار بگیرم. دوست دارم چنین اتفاقی بیفتد. در واقع خودم را لایقش می‌دانم.

رونالدو: کریس بودن خسته‌کننده است/ رکوردها دنبال من هستند

وی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش درباره مسی گفت: رابطه من با مسی؟ ما رفیق یکدیگر نیستیم، اما ۱۵ سال است که این جایگاه را میان خودمان تقسیم کرده‌ایم. می‌دانم او با بودنش باعث شده است من فشار بیشتری به خودم بیاورم تا بازیکن بهتری باشم و من هم متقابلاً همین کار را برای او انجام داده‌ام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )