هافبک میانی پرسپولیس می‌گوید تیمش آماده پیروزی در داربی است.

به گزارش ایسنا، احمد نورالهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: داربی همیشه یک بازی خاص بوده است؛ هم برای پرسپولیس، هم برای استقلال و هم برای هواداران دو تیم و حساسیت خاص خودش را دارد. مهم نیست که قبل از داربی چه تیمی چه نتیجه‌ای گرفته است. مهم این است که کدام تیم از موقعیت‌هایش بهتر استفاده و تلاش بیشتری می‌کند.

او ادامه داد: امیدوارم که ما همه تلاشمان را بکنیم و این چند روز هم تمرینات خوبی انجام بدهیم تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

نورالهی اضافه کرد: کاپیتانی یک امانت دست من بود. حسینی و ماهینی و عالیشاه بزرگان تیم ما هستند و این چند دقیقه امانت‌داری باعث افتخار من بود. امیدوارم که بتوانم به تیمم در این بازی بزرگ کمک کنم و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران یک داربی تماشایی تماشا می‌کنند یا خیر بیان کرد: چون هفته‌های ابتدایی لیگ است و تیم‌ها به آمادگی کامل نرسیده‌اند، شرایط سخت است ولی امیدوارم یک مسابقه قشنگ ببینیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم که هواداران پرسپولیس آخر بازی خوشحال باشند.

او ادامه داد: مهم نیست که من گل بزنم یا کسی دیگر برای پرسپولیس گل بزند. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. امیدوارم که این ۳ امتیازهای هفته‌های ابتدایی لیگ را به دست بیاوریم تا آخر فصل دوباره به قهرمانی برسیم.

نورالهی درباره انتقادات از مهاجمان پرسپولیس هم گفت: ما مهاجمان خیلی خوبی داریم. علیپور آقای گل و یک بازیکن فوق‌العاده برای ما است. همچنین جونیور که تازه به ما اضافه شده است. امیدوارم که ما هافبک‌ها موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم که آن‌ها هم گلزنی و در ادامه راه به ما کمک کنند.

او درباره احتمال بخشیده شدن فرشید اسماعیلی برای داربی هم اظهار کرد: من شرایط و قانون‌ها را نمی‌دانم.

بازیکن پرسپولیس پیش‌بینی داربی را سخت دانست و گفت: امیدوارم که تمام تلاشمان را بکنیم تا پرسپولیس برنده داربی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.