نیکو کواچ برای یک ماجراجویی جدید با تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آماده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ معتقد است تیمش برای ماجراجویی در یک فصل جدید در بالاترین سطح رقابت‌های اروپایی آماده است.

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اظهار داشت: داوید آلابا برای ۲ یا حداکثر ۳ هفته از میادین دور خواهد بود. ما ستاره‌سرخ را آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها نه تنها امسال بلکه سال گذشته هم من را به خود علاقه مند کردند. ستاره سرخ در خانه با هواداران خودی تیمی دیگر است اما این بار ما در خانه بازی خواهیم کرد و باید به سبک خودمان به میدان برویم. باید بازی خودمان را به آن‌ها تحمیل کنیم. اگر بتوانیم همانند بازی مقابل لایپزیگ ظاهر شویم،شانس خوبی برای برد خواهیم داشت. ستاره سرخ تیم خوبی است و در دفاع فضای زیادی به حریف نمی‌دهد. اگر به آن‌ها شانس خودنمایی بدهید، دچار مشکل می‌شوید و بنابراین می‌خواهیم در اسرع وقت توپ را از آن‌ها بگیریم.

او درباره جانشین آلابا افزود: لوکاس هرناندز به عنوان مدافع چپ، قهرمان جهان شد. شیوه بازی او در این پست با آلابا کاملا متفاوت است. دیویس هم توانایی بازی در این پست را دارد اما در لیگ قهرمانان بازی داریم و حضور در ترکیب اصلی به عنوان دفاع چپ در این رقابت‌ها برای او زود است. در اولین گام می‌خواهبم از مرحله گروهی صعود کنیم و پس از آن من مطمئنم می‌توانیم نسبت به سال گذشته بیشتر پیش برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.