مهاجم پیشین پرسپولیس ضمن اشاره به برد این تیم مقابل صنعت نفت آبادان درباره عدم گلزنی مهاجمان این تیم گفت: علی علیپور می تواند خیلی زود با گلزنی در دربی به شرایط خوب برگردد.

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در هقفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس پس از شکستی که مقابل تراکتور تبریز داشت نیاز به کسب پیروزی داشت تا بتواند روحیه لازم را برای دیدار حساس و کاملا متفاوت با استقلال تهران کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره این پیروزی افزود: به نظرم پرسپولیس بهتر از هفته های قبل بازی کرد و می توان به این نکته برسیم که گذشت زمان می توان به توانایی های یک مجموعه که کارش را اصولی پیش می برد رسید. کالدرون به عنوان سرمربی تیم نیاز به زمان داشت تا تفکرات فنی بازیکنان را تغییر دهد. همین اتفاق هم سبب شد تا پرسپولیس در بازی با نفت آبادان خیلی متفاوت تر از قبل باشد.

وی درباره عدم موفقیت علی علیپور و جونیور در خط حمله پرسپولیس برای گلزنی تاکید کرد: به هر حال کار مهاجم گلزنی است و کسی نمی تواند به خط حمله ای که گل بزند نمره کامل بدهد. با این حال من فکر می کنم عملکرد علی علیپور خیلی زود بهتر خواهد شد و می تواند برای تیم گلزنی کند. شاید همین دربی باعث شود او خیلی زود به مسیر گلزنی بازگردد و خودش هم از زیر فشار احتمالی خارج کند.

ابوالقاسم پور درباره بازی پرسپولیس و استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: این بازی در هر زمان و با هر شرایطی متفاوت تر از هر دیدار دیگری است. این بار هم عوامل مختلفی مثل مربیان جدید و بازیکنان ملی پوش می تواند به جذابیت های دربی اضافه کند. کسی که تجربه دربی را داشته باشد خیلی خوب می داند که نود دقیقه ای که در این بازی جریان دارد با هیچ دیدار دیگری قابل مقایسه نیست.

مهاجم پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران افزود: شاید خیلی ها بگویند استقلال بیشتر از پرسپولیس احساس فشار می کند و محکوم به پیروزی در دربی است اما من می گویم که پرسپولیس با کالدرون هم می خواهد ببرد تا اعتماد کامل هوادار را جلب کند. ضمن اینکه برای برخی از هواداران بردن در دربی مهم تر از قهرمانی است. پرسپولیس با بردن نفت آبادان شرایط خیلی بهتری دارد و از لحاظ روحی می تواند خودش را برای اجرای یک بازی بی نقص در دربی آماده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.