مهدی امینی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که این تیم در بازی با شاهین بوشهر به حقش که گرفتن سه امتیاز بود، نرسید.

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تساوی یک - یک تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی در گرمای بوشهر واقعاً برای ما سخت بود و شرجی بودن هوا به شدت اذیت‌مان می‌کرد، ولی با این حال بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. گل شاهین روی یک اتفاق به ثمر رسید و آنها هیچ موقعیتی نداشتند، ولی پیکان چند فرصت خوب را از دست داد و متأسفانه با بدشانسی به حق‌مان نرسیدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا روی گل شاهین بوشهر مقصر نبود؟»، بیان کرد: همه دیدند که توپ بعد از برخورد به مدافع تیم ما چگونه تغییر مسیر داد. شدت ضربه بازیکن شاهین هم محکم بود و بعد از برخورد با بازیکن ما طوری تغییر مسیر داد که روی این گل کاری از دست من ساخته نبود. من بدنم را خیلی کش دادم و اگر آن توپ را می‌گرفتم واقعاً یکی از واکنش‌های خوبم می‌شد، ولی متأسفانه هر چقدر تلاش کردم به توپ نرسیدم.

امینی در ارتباط با اینکه گل پیکان روی اشتباه داور و اعلام ضربه کرنر به سود این تیم به ثمر رسید، تصریح کرد: اشتباهات داوری برای همه‌ی تیم‌ها وجود دارد و هر تیمی ممکن است از این اشتباهات سود یا ضرر کند.

وی درباره عملکرد ضعیف پیکان در شروع لیگ و آینده این تیم خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید که نتایج خوبی هم خواهیم گرفت. پیکان بازیکنانی باکیفیت و کادر فنی باتجربه دارد و قطعاً نتایج خوب تیم ما هم آغاز خواهد شد.

اسیدپاشی در رختکن پیکانی‌ها در بوشهر/ ویسی میهمان‌نوازی کرد + عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.