حسین مهربان، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو از یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را یک مربی فوق‌العاده خواند.

حسین مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شروع موفقیت‌آمیز شهر خودرو در لیگ امسال و کسب ۹ امتیاز از سه بازی گفت: خدا را شکر که لیگ امسال را به سه برد پیاپی شروع کردیم. قطعاً این امتیازها در پایان فصل خیلی به دردمان خواهد خورد. مهم این است که این روند را ادامه دهیم و بازی با فولاد را هم با برد پشت سر بگذاریم. از هواداران می‌خواهیم که در آن بازی هم به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم چهارمین برد پیاپی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در فصل جاری قهرمان لیگ برتر شود؟»، بیان کرد: ما فقط سه هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و تا پایان لیگ، راهی سخت و طولانی باقی مانده است. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و مهم این است که خوب امتیاز بگیریم، ما برای قهرمان شدن باید با رقبای پرقدرتی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور رقابت کنیم و کار آسانی در پیش نداریم.

مهربان که در بازی برابر ماشین‌سازی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، درباره عملکرد خود در سه بازی گذشته، خاطرنشان کرد: با توجه به دقایقی که بازی کردم عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که در بازی با ماشین‌سازی هم گل سه امتیازی تیمم را زدم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بیشتر بازی کنم و هدفم این است که بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو با تمجید از یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: کار کردن با این مربی بسیار لذت‌بخش است. آقا یحیی انصافاً مربی فوق‌العاده‌ای است. امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.