سرمربی اینتر می‌گوید حتی بارسلونا هم بابت همگروهی با نراتزوری در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که شاگردانش پس از کسب سه پیروزی متوالی در رقابت‌های سری A ایتالیا، فردا شب (سه‌شنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای اسلاویا پراگ جمهوری چک هستند، در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: ما می‌خواهیم کاری کنیم که هواداران‌مان احساس غرور کنند و فوتبال هیجان‌انگیزی را برای‌شان به نمایش بگذاریم و آنها بتوانند هویت خود را تشخیص دهند. هدف‌گذاری دشوار است و باید ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. مهم این است که کاری نکنیم که بعداً پشیمان شویم و مطمئن شویم که همه بازیکنان ۱۱۰ درصد توان خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی در خصوص اهمیت لیگ قهرمانان برای یک باشگاه و شانس اینتر برای قهرمانی در این تورنمنت اظهار داشت: من قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرده‌ام. چهار بار در فینال این تورنمت بازی کرده‌ام که یک بار پیروزی و سه بار شکست را تجربه کرده‌ام، از این‌رو هر دو حس را تجربه کرده‌ام. می‌دانم که فتح لیگ قهرمانان اروپا دشوار است و شکست در فینال این رقابت‌ها چقدر دردناک است. دوست ندارم درباره شانس صحبت کنم اما یک شوت در چارچوب یا خارج از چارچوب می‌تواند مسیر تیم در طول یک فصل را تغییر دهد. فاکتورهای زیادی است که باید در لیگ قهرمانان لحاظ شود و این تورنمنت مهمی است.

سرمربی اینتر همچنین در خصوص همگروهی با بارسلونا یادآور شد: تقابل با بارسلونا چالش شگفت‌انگیزی خواهد بود، یکی از آن بازی‌هایی که انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود تا بازیکنان با تمام توان بازی کنند. من بر این باورم که حتی بارسلونا از اینکه باید با اینتر بازی کند، خوشحال نیست. ما مسیری را آغاز کرده‌ایم که می‌خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن ادامه بدهیم. بهترین تیم‌ها در لیگ قهرمانان تیم‌هایی هستند که بهترین راه را برای پیشرفت انتخاب کنند و بفهمند که برای بودن در اوج به چه چیزهایی نیاز دارند.

کونته در پاسخ به این پرسش که «انتظار داشتید که فصل را اینقدر خوب شروع کنید؟»، خاطرنشان کرد: من انسانی هستم که همیشه قدم‌هایم را استوار روی زمین می‌گذارم. اینکه ما فصل را خوب شروع کردیم، حس خوبی به ما می‌دهد اما می‌دانیم که در ادامه ممکن است با سختی‌هایی مواجه شویم. در جمع تیم ما تنها دیه‌گو گودین است که عناوین قهرمانی مختلف را تجربه کرده، بنابراین باید درک کنیم که چه کارهایی برای رسیدن به هدف‌های مهم و البته خوشحال کردن هواداران‌مان باید انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.