ستاره سابق منچستریونایتد درباره تلخ‌ترین و تنهاترین تجربه مربیگری‌اش اظهارنظر جالبی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سال ۲۰۱۵ زمانی که خبر انتصاب گری نویل به عنوان سرمربی والنسیا اعلام شد، خیلی‌ها تصمیم مالک خفاش‌ها را به سبب اعتماد به این مرد ولزی کم‌تجربه که صرفاً برحسب رفاقت و شراکت‌شان صورت گرفت زیر سؤال بردند. او روز دوم ماه دسامبر آن سال شروع به کار کرد و ۹ هفته با این تیم نتوانست پیروزی کسب کند و این روند تا ماه فوریه سال ۲۰۱۶ ادامه داشت. در نهایت والنسیا به اشتباه بودن تصمیمش برای انتصاب نویل پی برد و او را در آخرین روز ماه مارس،‌ یعنی ۴ ماه پس از استخدامش اخراج کرد.

اکنون خود نویل هم به نوعی به اشتباه بودن تصمیمش برای قبول مسئولیت هدایت تیم بزرگی مانند والنسیا اعتراف کرده است. او در یک پرسش و پاسخ با طرفدارانش در توئیتر درباره مسائل مختلف از جمله دوره کوتاه مربیگری‌اش در مستایا صحبت کرد.

نویل در پاسخ‌ به سؤالی مبنی بر اینکه عجیب‌ترین قراردادی که در تمام عمرش بسته با چه کسی بوده است، گفت:« قراردادم با والنسیا.»

این اولین باری نیست که کاپیتان سابق منچستریونایتد به اشتباهش برای قبول پیشنهاد پیتر لیم اعتراف می‌کند. او در حالی پیشنهاد لیم که جزو دوستانش هم است را قبول کرد که نه تنها به زبان اسپانیایی برای ارتباط برقرار کردن با بازیکنانش مسلط نبود، بلکه تمام تجربه مربیگری‌اش به ایفای نقش به عنوان دستیار محدود می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.