سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره بازی با تراکتور گفت: ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما لیاقت‌مان ۳ امتیاز بازی بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از تساوی تیمش برابر تراکتور در نشست خبری بیان کرد: از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. آن‌ها آنالیز تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. به جوانان و باتجربه‌های تیمم افتخار می‌کنم. جوانان تیم ما با نظم تمرینات را پیگیری کردند و هر کاری برای پیروزی کردند به جز گلزنی. من به خوش‌شانس اعتقاد ندارم و به تلاش فراوان و دقت اعتقاد دارم. ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما لیاقت‌مان ۳ امتیاز بازی بود. تیم تراکتور را خیلی خوب مدیریت کردیم. ما ۶۸ درصد مالک توپ بودیم. به بازیکنانم گفتم امروز به زیبایی فوتبال اضافه کردیم اما ۳ امتیاز را نگرفتیم.

او درباره ضعف تیمش در پست دروازه‌بانی هم بیان کرد: ما همچنان اعتقاد داریم هر سه دروازه‌بانمان بسیار خوب هستند. محمدباقر صادقی و یوسف بهزادی را کاملا با برنامه خریدیم. با صادقی صحبت کرده‌ام و باید ریکاوری کند تا دوباره شخصیت دروازه‌بان یک را به خودش بگیرد. بهزادی هم پارسال ۱۱ بار کلین‌شیت کرد. نمی‌توانیم بگوییم وقتی تیم ما گل می‌خورد مقصر فقط دروازه‌بان است.

منصوریان درباره مصدومیت‌های بازیکنانش هم توضیح داد: من نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم اما امروز مطهری وقتی شوت زد، بازیکن حریف پایش را روی مچ پای او گذاشت. مطهری خیلی خوش شانس است که مصدومیتش دو هفته‌ای بهبود می‌یابد. من فکر کردم از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است. من به بازی فیزیکی و با فشار بالا اعتقاد دارم. بعضی از مصدومیت‌ها دست سرمربیان نیست. امروز هم تعداد خطاها خیلی زیاد بود. تیم حریف ۲۴ خطا کرد و باید ۵ کارت زرد می‌گرفت. البته مدیریت داور مسابقه امروز فوق‌العاده بود. پیشرفت ناظمی نسبت به چند سال قبل کاملا چشمگیر است. او به بازی مسلط بود ولی تعداد خطاها زیاد بود. ما سعی کردیم حرفه‌ای فوتبال بازی کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره وقفه در لیگ هم بیان کرد: بعد از بازی با الاتحاد آماده شروع لیگ بودیم و توقع‌مان این بود که لیگ شروع شود و با تجربه بیشتر به مصاف الاتحاد برویم ولی اینطور نشد و ما از دو بازی سنگین به لیگ آمدیم. نمی‌شود جلوی وقفه لیگ را گرفت چون زیباترین لبخند در فوتبال ایران لبخندی است که روی لب مردم می‌نشیند وقتی که تیم ملی نتیجه می‌گیرد. باید انعطاف داشته باشیم و بدانیم اولویت پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران است. یک زمانی وقفه‌ها از شما امتیاز می‌گیرد و یک زمانی به شما امتیاز می‌دهد ولی ما امروز به این نتیجه رسیدیم که نقشه راه یک ساله‌مان را تحویل سرپرست و مدیرعامل باشگاه بدهیم. کار ما هر سال همین است و سیستماتیک جلو می‌رویم. سعی می‌کنیم وقفه‌ها را با بازی دوستانه جبران کنیم.

او ادامه داد: ما ترجیح می‌دادیم بعد از بازی‌مان با النصر عربستان بلافاصله در مرحله یک شانزدهم نهایی بازی کنیم. تیم ما آماده بود. آن موقع اگر با الاتحاد بازی می‌کردیم خیلی متفاوت می‌شد. آن زمان خریدی نکرده بودند و در لیگ هفتم شدند و شکننده بودند. ما هر دفعه فدای تقویم شرق آسیا می‌شویم. حالا آن اتفاق نیفتاد اما ما از شروع نشدن لیگ برتر هم آسیب خوردیم. من از شهری آمدم که نصف فوتبال ایران را کنترل می‌کنند. تیم‌های تراکتور و سپاهان هم هجمه آذری زبان‌ها و اصفهانی‌ها را پشت سرشان دارند ولی تیم ما تیم مظلومی است. بازی ما در آسیا گم شد. ما را هم ببینید چون پرچم ایران روی لباس ما هم درج می‌شود.

منصوریان درباره وضعیت مهاجمان تیمش هم بیان کرد: من از مسئولان سپاه آذربایجان و تهران تشکر می‌کنم که برگ سبز سربازان ما را دادند و خدمت‌شان تمام شد. احسان پهلوان دو، سه ماه اضافه خدمت کرد ولی در نهایت پیش ما برگشت. من چششم را روی این سه بازیکن بسته بودم چون به ما می‌گفتند امروز و فردا می‌آیند. به جز این سه بازیکن، محمدرضا خلعتبری بازیکنی است که می‌تواند به تنهایی جریان لیگ را عوض کند و او به ما اضافه می‌شود. همچنین بنزین سبز در فوتبال ذوب‌آهن و در دیوارهای این باشگاه وجود دارد و مثل امروز یک بازیکنی مثل منظمی وارد زمین می‌شود. تلاش ما این است که جوانان‌مان را با کنترل اخلاقی زودتر با تجربه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.